W ramach platformy „Oreo. Daj się zakręcić”, marka wystartowała z kampanią, która nawiązuje do jednej z rozrywek Polaków – przepowiadania przyszłości.
Michał Sikorki przepowiada przyszłość z Oreo
Każdy choć raz próbował odkryć, co go czeka – czy to lejąc wosk przez klucz, czytając horoskopy czy pytając kart tarota o najbliższe miesiące. Oreo proponuje zupełnie nową formę wglądu w przyszłość – wystarczy zadać pytanie na stronie, przekręcić ciastko, a krem po jednej ze stron przysmaku wskaże odpowiedź.
Zobacz również
W akcji wykorzystano możliwości, jakie daje sztuczna inteligencja oraz charyzmę aktora – Michała Sikorskiego, który wcielił się w rolę tajemniczego przepowiadacza przyszłości.
Akcja obejmuje zarówno działania online, jak i offline. W przestrzeni online jej sercem jest interaktywna platforma zasilona technologią AI, którą wspierają działania w digitalu: lokalnie wyprodukowane spoty wideo, komunikacja w mediach społecznościowych oraz kontekstowa kampania banerów w znanych tytułach online. W sklepach z kolei dostępna jest limitowana edycja opakowań Oreo, a w punktach sprzedaży pojawią się materiały POS, zachęcające do interakcji i odkrywania przepowiedni Oreo.
– Jesteśmy podekscytowani, że możemy zaprezentować tę innowacyjną kampanię! Oreo od zawsze dostarcza ludziom radości i zabawy. Tym razem postanowiliśmy wykorzystać naturalne zamiłowanie Polaków do wróżb i horoskopów, tworząc nową, lekką formę przepowiadania przyszłości. Dzięki technologii AI i niezwykłej osobowości Michała Sikorskiego, możemy zaprosić konsumentów do świata pełnego humoru i dobrej energii – mówi Magda Ściegienna, Brand Manager Oreo.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
Za kampanię odpowiada Publicis Groupe. Za kompleksową koncepcję kreatywną, strategię i realizację kampanii odpowiada agencja Publicis Lion (Publicis Warsaw). Produkcja i postprodukcja to dzieło domu produkcyjnego Prodigious, a za landing page i model AI odpowiada dział Technology Publicis Groupe Poland. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Spark Foundry. Reżyserem spotu jest Martinez Swystun.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko