TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Oreo i Michał Sikorski przepowiadają przyszłość z wykorzystaniem AI

michał sikorski kampania oreo
Oreo prezentuje kampanię z udziałem aktora Michała Sikorskiego. Wykorzystano w niej sztuczną inteligencję, która pozwoliła w zabawny sposób przepowiadać przyszłość konsumentom.
O autorze
1 min czytania 2025-09-23

W ramach platformy „Oreo. Daj się zakręcić”, marka wystartowała z kampanią, która nawiązuje do jednej z rozrywek Polaków – przepowiadania przyszłości. 

Michał Sikorki przepowiada przyszłość z Oreo

Każdy choć raz próbował odkryć, co go czeka – czy to lejąc wosk przez klucz, czytając horoskopy czy pytając kart tarota o najbliższe miesiące. Oreo proponuje zupełnie nową formę wglądu w przyszłość – wystarczy zadać pytanie na stronie, przekręcić ciastko, a krem po jednej ze stron przysmaku wskaże odpowiedź. 

W akcji wykorzystano możliwości, jakie daje sztuczna inteligencja oraz charyzmę aktora – Michała Sikorskiego, który wcielił się w rolę tajemniczego przepowiadacza przyszłości.

Akcja obejmuje zarówno działania online, jak i offline. W przestrzeni online jej sercem jest interaktywna platforma zasilona technologią AI, którą wspierają działania w digitalu: lokalnie wyprodukowane spoty wideo, komunikacja w mediach społecznościowych oraz kontekstowa kampania banerów w znanych tytułach online. W sklepach z kolei dostępna jest limitowana edycja opakowań Oreo, a w punktach sprzedaży pojawią się materiały POS, zachęcające do interakcji i odkrywania przepowiedni Oreo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jesteśmy podekscytowani, że możemy zaprezentować tę innowacyjną kampanię! Oreo od zawsze dostarcza ludziom radości i zabawy. Tym razem postanowiliśmy wykorzystać naturalne zamiłowanie Polaków do wróżb i horoskopów, tworząc nową, lekką formę przepowiadania przyszłości. Dzięki technologii AI i niezwykłej osobowości Michała Sikorskiego, możemy zaprosić konsumentów do świata pełnego humoru i dobrej energii – mówi Magda Ściegienna, Brand Manager Oreo.

Za kampanię odpowiada Publicis Groupe. Za kompleksową koncepcję kreatywną, strategię i realizację kampanii odpowiada agencja Publicis Lion (Publicis Warsaw). Produkcja i postprodukcja to dzieło domu produkcyjnego Prodigious, a za landing page i model AI odpowiada dział Technology Publicis Groupe Poland. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Spark Foundry. Reżyserem spotu jest Martinez Swystun.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się