Miłośnicy Oreo Thins rozumieją, jak trudno jest utrzymać ciasteczka z dala od największych łasuchów. Najtrudniej schować je przed małymi rączkami, które bez umiaru mogłyby podążać po szafkach w poszukiwaniu czegoś słodkiego.
Zobacz również
Oreo stworzyło więc Program Ochrony Oreo Thins, polegający na zamianie tradycyjnych, kuszących paczek ciastek, na opakowania, które w ogóle nie kojarzą się ze słodyczami.
– Nikt nie zje Twoich ciasteczek, jeśli ich nie znajdzie! – przekonuje Oreo w swoich mediach społecznościowych.
Dla stworzenia lepszego kamuflażu, Oreo połączyło siły z ekspertami branżowymi firm: Ford, Green Giant, Hanes oraz Better Homes & Gardens, aby zaprojektować na przykład instrukcję obsługi, książkę kucharską, opakowanie mieszanki warzyw z kalafiorem czy paczkę t-shirtów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Specjalne zakamuflowane pakiety Oreo nie są dostępne w regularnej sprzedaży, ale można je zdobyć, biorąc udział w loterii Oreo, w której do wygrania jest również nagroda główna w wysokości 25 000 dolarów.