Już niedługo amerykański rząd ma opublikować raport dotyczący kosmitów odwiedzających Ziemię. Taka informacja nie mogła pozostać bez odpowiedzi ze strony marek m.in. Oreo, które stworzyło całą kampanię poświęconą tematowi, jakim jest UFO.
Pierwszym krokiem wykonanym przez markę było postawienie pytania na Twitterze, która kombinacja ciasteczek i mleka byłaby najlepszą „ofertą” dla głodnych przekąsek kosmitów, którzy przygotowują się do lądowania na naszej planecie.
Zobacz również
Zwycięską opcją okazał się smak „Double Stuf”. Kolejnym elementem kampanii było… stworzenie logo marki w zbożu, a konkretne na terenie o szerokości trzech akrów na terenie Kansas. Miejsce jest nie przypadkowe – mieści się wzdłuż „Autostrady Paranormalnej”, czyli odcinka, na którym często były odnotowywane różne zjawiska związane z UFO.
Przypieczętowaniem akcji jest wideo, w którym widzimy zarówno wspomniane „kręgi” w zbożu, jak i moment składania kosmitom ciasteczek w ofierze.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing