Obecnie w dobie cyfryzacji PRowcy i osoby związane z marketingiem codziennie prowadzą dziesiątki ważnych konwersacji z klientami, współpracownikami, czy nowo poznanymi osobami. Z dnia na dzień przybywa im coraz więcej nowych numerów telefonów czy adresów e-mail, a baza kontaktów powoli zaczyna być rozproszona, od tych zapisanych w telefonie, przez te z korespondencji e-mailowej czy portali społecznościowych, po wizytówki, które dalej powszechnie są rozdawane na różnego typu spotkaniach. W takiej sytuacji coraz trudniej efektywnie zarządzać kontaktami i podtrzymywaniem relacji.
Dobre rozwiązanie tego problemu stanowią aplikacje, takie jak Covve, która jest prostą, a zarazem wielofunkcyjną aplikacją, pomagającą usprawnić zarządzanie kontaktami i leadami biznesowymi. Powstała ona z myślą o osobach, które swoją aktywność zawodową opierają na współpracy i częstych kontaktach z ludźmi, w tym osobach związanych z marketingiem i PR-em, przedsiębiorcach czy handlowcach. Aplikacja ta pomoże zebrać wszystkie kontakty w jednym miejscu, zorganizować i usprawnić proces zarządzania nimi oraz całymi relacjami.
Zobacz również
Głównymi zaletami Covve jest jej łatwa obsługa, wielofunkcyjność oraz system bazujący na sztucznej inteligencji, dzięki czemu aplikacja sprawdza się doskonale jako inteligentny asystent. Nowe kontakty aplikacja dodaje do bazy automatycznie, pobierając je z telefonu i źródeł przez nas wskazanych, np. skrzynka e-mailowa. Dodawać je także możemy przy pomocy funkcji skanowania wizytówek, dzięki której po najechaniu aparatem w telefonie na wizytówkę dane same zostaną wprowadzone do bazy. Warto podkreślić, że także sama aplikacja aktywnie pomaga poszerzać sieć kontaktów o nowe, wartościowe znajomości.
Covve dane przechowuje w chmurze, dzięki czemu nie musimy się martwić o kopię zapasową i mamy do nich dostęp na każdym urządzeniu po zalogowaniu się do aplikacji. Jest to przydatne szczególnie w przypadku utraty telefonu czy urządzenia, na którym mieliśmy naszą bazę. Zebrane w aplikacji kontakty możemy na różne sposoby organizować, grupować i oznaczać, co znacząco ułatwia pracę w przypadku większej ich liczby.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Co ważne, Covve w czasie rzeczywistym analizuje wszystkie kontakty i aktualizuje je, np. w przypadku zmiany stanowiska danej osoby, firmy, w której pracuje, czy nawet jej miejsca zamieszkania. Aplikacja także automatycznie uzupełnia brakujące informacje w zapisanych kontaktach, takie jak miejsce pracy, stanowisko czy nawet profile w mediach społecznościowych. Dzięki temu szczegóły dotyczące danego kontaktu w bazie zawsze są aktualne, nawet gdy zmieni on pracę czy branżę.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ciekawą funkcją Covve i z pewnością przydatną wszystkim PRowcom jest to, że przeszukuje ona serwisy internetowe z różnych branż pod kątem posiadanych w bazie kontaktów, a następnie przypisuje znalezione wiadomości do konkretnych osób, aby ułatwić rozpoczęcie z nimi rozmowy. Dzięki temu rozwiązaniu stale otrzymujemy najświeższe informacje, które pozwalają być na bieżąco z naszymi kontaktami i znaleźć nowe punkty do wykorzystania w komunikacji z nimi. Informacje takie mogą również stanowić dobry pretekst do nawiązania kontaktu z daną osobą, w celu podtrzymania relacji.
Aplikacja umożliwia także prowadzenie dziennika kontaktów, dzięki czemu zawsze wiemy, o czym ostatnio rozmawialiśmy z daną osobą, oraz pozwala ustawić przypomnienia o kontakcie z nią, co znacznie ułatwia podtrzymywanie ważniejszych relacji biznesowych. W przypadku, gdy prowadzimy wiele rozmów z przeróżnymi osobami, funkcje te mogą być szczególnie przydatne.
Wśród przydatnych PRowcom i marketingowcom funkcji Covve warto wymienić także możliwość robienia notatek oraz przesyłania wizytówek. Przydaje się ona w szczególności podczas spotkań biznesowych czy konferencji, kiedy szybko trzeba coś zapisać czy przekazać kontakt do kogoś.
Covve dostępna jest na urządzenia z systemami Android i iOS, a podstawowa jej wersja jest bezpłatna. Startup odpowiedzialny za jej stworzenie, jako jeden z sześciu startupów w Europie został wybrany na partnera Deutsche Telekom i Nokii w innowacyjnym programie WARP Future Communication, w ramach którego koncentruje się on na tworzeniu ekskluzywnych rozwiązań dla firmy.
Podsumowanie
Utrzymanie przejrzystości, porządku w bazie i zebranie wszystkich kontaktów w jednym miejscu, a także właściwe nimi zarządzanie jest kluczowe, aby odnieść sukces w obecnym świecie biznesu. Jeśli więc macie problem z organizacją i zarządzaniem swoją bazą kontaktów i chcecie to zmienić, a tym samym polepszyć swoje relacje biznesowe, dobry rozwiązaniem będzie skorzystanie z inteligentnego asystenta Covve. Jest on dostępny do pobrania w języku polskim w Google Play oraz AppStore.