fot. wikipedia
Według informacji opublikowanych w ISBNews, pojawiły się próby przejęcia praw do logo CPN. W świetle czego PKN Orlen, chcąc zabezpieczyć część swojej historii, zdecydował się zmienić logo stacji w jednej z dzielnic Warszawy.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Garść historycznych faktów
Historia CPNu sięga roku 1944 r. Powstała wówczas instytucja mająca na celu zabezpieczenie infrastruktury naftowej zniszczonej podczas drugiej wojny światowej i okupacji – Centralny Zarząd Obrotu Produktami Naftowymi „CPN”. W późniejszych latach firmę przekształcono w spółkę, by później połączyć ją z Petrochemią Płock.
3 kwietnia 2000 r. walne zgromadzenie Polskiego Koncernu Naftowego podjęło uchwałę o przyjęciu przez Polski Koncern Naftowy nazwy Orlen.
W 2016 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 79,55 mld zł.*
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
* źródło: isbnews.pl