– Wybór nowych agencji reklamowych ma kluczowe znaczenie dla naszej Grupy Kapitałowej. Stanowi podstawę realizacji długofalowych celów marketingowych. Zależy nam na współpracy z najlepszymi agencjami na rynku i otwartym dialogu z branżowymi organizacjami o wzajemnych potrzebach i oczekiwaniach. Liczymy na dobrą współpracę na satysfakcjonujących dla obu stron warunkach – podkreśla Piotr Suchodolski, Dyrektor Biura Marketingu ORLEN.
Postępowanie zostało podzielone na dwie części:
Zobacz również
- ATL: mające na celu wybór dużych agencji kreatywno-strategicznych,
- BTL: w którym zależy nam na wyborze agencji specjalizujących się w działaniach trade marketingowych.
W wyniku postępowania zostanie podpisanych kilka umów ramowych w obu kategoriach w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia potrzeb spółek z Grupy ORLEN. Nowe agencje będą współpracowały nie tylko z różnymi biurami w ramach struktur firmy ORLEN (Marketing, Sponsoring, Komunikacja). Będą również miały możliwość realizacji działań z innymi spółkami Grupy, w tym z: ENERGA S.A.; ANWIL S.A.; PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.; RUCH S.A.; ORLEN OIL sp. z o.o. czy ORLEN Paliwa sp. z o.o.
W trosce o najwyższe standardy branżowe, omówiono ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR dobre praktyki przetargowe w kategorii marketingowej. Pozwoliło to na przygotowanie postępowania, które będzie nie tylko transparentne, ale też spełni wysokie oczekiwania obu stron na wszystkich etapach współpracy.
Szczegółowe informacje na temat warunków postępowania oraz terminów są dostępne na platformie zakupowej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing