Klientki, które 8 marca zatankują na stacji ORLEN, otrzymają aromatyczną kawę Stop Cafe tylko za 1 zł, a w godzinach od 7.00 do 20.00 pracownik stacji bezpłatnie uzupełni płyn do spryskiwaczy w ich samochodach.
Działalność detaliczna jest najbardziej rozpoznawalnym biznesem Grupy ORLEN, który zgodnie z nową strategią, koncern zamierza intensywnie rozwijać. W 2020 r. ten segment wypracował rekordowy zysk operacyjny na poziomie ponad 3 mld zł. Na koniec 2020 r. PKN ORLEN posiadał 2855 stacji paliw, z czego ponad 1800 w Polsce.
Zobacz również
ORLEN to sieć stacji paliw, którą Polacy darzą także największym zaufaniem. Według Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych IBRIS, Polacy coraz częściej korzystają ze stacji nie tylko jako miejsca do tankowania paliwa. Obecnie pełnią one również rolę kawiarni i restauracji, czy sklepów spożywczych. PKN ORLEN pozostaje liderem wśród koncernów nie tylko pod względem jakości paliwa i obsługi, lecz także bogatej oferty produktowej i gastronomicznej.
Kampania wizerunkowa z okazji Dnia Kobiet prowadzona jest od 5 do 8 marca br. Akcja będzie komunikowana w radio i internecie oraz na stacjach ORLEN. Od strony kreatywnej za jej projekt i realizację odpowiadała agencja Grey.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach