TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Oryginalność nie zna granic. Kendall Jenner w nowym spocie w trylogii adidas

Oryginalność nie zna granic. Kendall Jenner w nowym spocie w trylogii adidas
Adidas po raz kolejny pokazuje, że „oryginalność jest nieskończona”. Tym razem marka przyznała się do nowego spojrzenia na "wizjonerów". W reklamie, obok Kendall Jenner, zobaczymy Playboi Carti, 21 Savage, Young Thug i Jamesa Hardena. Wszystko scalone ze sobą piosenką Franka Sinatry.
O autorze
0 min czytania 2017-08-11

Kampania adidas nawiązuje do dzieł historycznych, takich jak „Narodziny Wenus” czy „Człowiek Vitruvian” DaVinciego, które łączy definicja oryginalności. Każda scena jest znana, ale zupełnie nowa i przekazuje indywidualne motywy autentyczności i ewolucji charakterystyczne dla każdego.

Głównym celem filmu jest pokazanie, że podczas swobodnego tworzenia, rezultat jest zawsze oryginalny.

Więcej o samym spocie i reakcjach odbiorców na wystąpienie w nim Jenner, przeczytacie → tutaj. Poniżej znajdziecie pozostałe spoty, które obrazują, że oryginalność jest nieskończona.


LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

A poniżej możecie zobaczyć nieoficjalną reklamę adidasa stworzoną przez niemieckiego studenta Eugena Merhera. Choć adidas nie uznał reklamy, ta w bardzo krótkim czasie stała się viralem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się