OS3 Group SA inwestuje w dom mediowy

31 października OS3 Group SA nabyła 33% udziałów w spółce Mr Target. To internetowy dom mediowy działający w strukturach SARE SA.
O autorze
1 min czytania 2013-11-08

Mr Target to interaktywny dom mediowy, który został przekształcony ze spółki mail-media. Dziś dzięki dynamicznemu rozwojowi posiada dwie siedziby w Warszawie i Rybniku. Spółka specjalizująca się w kampaniach e-mailingowych rozszerzyła kompetencje w zakresie kompleksowej obsługi komunikacyjnej online, koordynacji i agregacji wydawców i partnerów afiliacyjnych, planowania oraz realizacji kampanii reklamowych zorientowanych na precyzyjnie zdefiniowanych odbiorców. Z Mr Target współpracują m.in.: Bank BPH, C&A, Gigaset, HP, Hyundai, mBank, PLL Lot, Renault oraz duże sieciowe domy mediowe, dla których świadczone są specjalistyczne usługi w zakresie marketingu online.

Pozyskanie pakietu mniejszościowego oraz bezpośrednia współpraca z SARE SA to realizacja działań mających na celu skuteczny rozwój spółek, który przełoży się na skonsolidowane wyniki całej Grupy Kapitałowej OS3 Group SA. Wzajemne poszerzenie i uzupełnienie kompetencji jest odpowiedzią na zmieniający się i bardzo wymagający rynek. To kolejny krok w rozbudowie oferty handlowej OS3 Group o planowanie i zakup mediów elektronicznych. Poprzez wspólne działania Grupa poszerzy zasięg sprzedaży i portfolio klientów.

– Dla nas to ogromne wyróżnienie, że rozwój spółki oraz ewolucja zakresu kompetencji i usług internetowych została zauważona przez takiego inwestora, jakim jest OS3 Group SA. Dzięki tej inwestycji będziemy w stanie jeszcze dynamiczniej rozwijać własne technologie do optymalizacji kampanii oraz przyspieszyć rozbudowę kompetencji w zakresie kompleksowej obsługi klientów w obszarze SEO i SEM – mówi Jarosław Nowak, Managing Director Mr Target.

– Łączenie celów biznesowych SARE SA i OS3 Group SA w oparciu o wymianę doświadczeń rynkowych jest szansą na wzmocnienie pozycji w branży. Dzięki wzajemnym doświadczeniom jesteśmy w stanie sprostać najwyższym wymaganiom klientów – tłumaczy Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu SARE SA. – Rozszerzenie kompetencji jest konieczne przy skutecznych i efektywnych realizacjach, zwłaszcza przy tworzeniu zintegrowanych kampanii komunikacyjnych – dodaje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Szukając możliwości inwestycji, zdecydowaliśmy się na wybór Mr Target. Doceniliśmy rozwój spółki i konsekwentną realizację planów biznesowych, które wpisują się w naszą strategię. Nabycie udziałów to połączenie potencjału strategiczno-kreatywnego z planowaniem mediów. Od teraz oprócz kreacji możemy doradzać i proponować kompleksowe rozwiązania związane z planowaniem mediów – wyjaśnia Marcin Maj, Wiceprezes Zarządu OS3 Group.

Kolejnym etapem działań będzie przyjęcie w struktury spółek uzupełniających kompetencje OS3 Group SA. Przewidziane są inwestycje, m.in. w Software House i agencję ATL/BTL.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Obecnie Grupę Kapitałową skupiającą się w obrębie szeroko rozumianego marketingu internetowego tworzą: Faster&Better, mobileGo, Mr Target, OS3, Ostryga, Wydaje.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się