Mr Target to interaktywny dom mediowy, który został przekształcony ze spółki mail-media. Dziś dzięki dynamicznemu rozwojowi posiada dwie siedziby w Warszawie i Rybniku. Spółka specjalizująca się w kampaniach e-mailingowych rozszerzyła kompetencje w zakresie kompleksowej obsługi komunikacyjnej online, koordynacji i agregacji wydawców i partnerów afiliacyjnych, planowania oraz realizacji kampanii reklamowych zorientowanych na precyzyjnie zdefiniowanych odbiorców. Z Mr Target współpracują m.in.: Bank BPH, C&A, Gigaset, HP, Hyundai, mBank, PLL Lot, Renault oraz duże sieciowe domy mediowe, dla których świadczone są specjalistyczne usługi w zakresie marketingu online.
Pozyskanie pakietu mniejszościowego oraz bezpośrednia współpraca z SARE SA to realizacja działań mających na celu skuteczny rozwój spółek, który przełoży się na skonsolidowane wyniki całej Grupy Kapitałowej OS3 Group SA. Wzajemne poszerzenie i uzupełnienie kompetencji jest odpowiedzią na zmieniający się i bardzo wymagający rynek. To kolejny krok w rozbudowie oferty handlowej OS3 Group o planowanie i zakup mediów elektronicznych. Poprzez wspólne działania Grupa poszerzy zasięg sprzedaży i portfolio klientów.
Zobacz również
– Dla nas to ogromne wyróżnienie, że rozwój spółki oraz ewolucja zakresu kompetencji i usług internetowych została zauważona przez takiego inwestora, jakim jest OS3 Group SA. Dzięki tej inwestycji będziemy w stanie jeszcze dynamiczniej rozwijać własne technologie do optymalizacji kampanii oraz przyspieszyć rozbudowę kompetencji w zakresie kompleksowej obsługi klientów w obszarze SEO i SEM – mówi Jarosław Nowak, Managing Director Mr Target.
– Łączenie celów biznesowych SARE SA i OS3 Group SA w oparciu o wymianę doświadczeń rynkowych jest szansą na wzmocnienie pozycji w branży. Dzięki wzajemnym doświadczeniom jesteśmy w stanie sprostać najwyższym wymaganiom klientów – tłumaczy Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu SARE SA. – Rozszerzenie kompetencji jest konieczne przy skutecznych i efektywnych realizacjach, zwłaszcza przy tworzeniu zintegrowanych kampanii komunikacyjnych – dodaje.
– Szukając możliwości inwestycji, zdecydowaliśmy się na wybór Mr Target. Doceniliśmy rozwój spółki i konsekwentną realizację planów biznesowych, które wpisują się w naszą strategię. Nabycie udziałów to połączenie potencjału strategiczno-kreatywnego z planowaniem mediów. Od teraz oprócz kreacji możemy doradzać i proponować kompleksowe rozwiązania związane z planowaniem mediów – wyjaśnia Marcin Maj, Wiceprezes Zarządu OS3 Group.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kolejnym etapem działań będzie przyjęcie w struktury spółek uzupełniających kompetencje OS3 Group SA. Przewidziane są inwestycje, m.in. w Software House i agencję ATL/BTL.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Obecnie Grupę Kapitałową skupiającą się w obrębie szeroko rozumianego marketingu internetowego tworzą: Faster&Better, mobileGo, Mr Target, OS3, Ostryga, Wydaje.pl.