TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

OS3 promuje w sieci LONG4LASHES z portfolio OCEANIC

W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie konceptów kreatywnych i realizację działań w Internecie dla serum przyśpieszającego wzrost rzęs Long4Lashes – kampanię digitalową wraz z aktywacją konsumencką i dedykowaną stroną www.
O autorze
0 min czytania 2017-07-27

Oferta OS3 została wybrana w drodze konkursu ofert. Agencja przygotowała strategię komunikacji dla serum oraz koncept dwuetapowej kampanii digitalowej. W pierwszej fazie OS3 zrealizowało kampanię promującą produkt w Internecie. Z początkiem lipca wystartował drugi etap, czyli konkurs dla konsumentów pod hasłem „Pokaż piękno swoich rzęs!” wraz z dedykowanym landing page’em akcji, który zachęca użytkowniczki produktu do podzielenia się z innymi fankami marki efektami przemiany ich rzęs po zastosowaniu serum.

Oceanic S.A to jeden z liderów rynku kosmetycznego. Firma ma w swojej ofercie leki, dermokosmetyki oraz kosmetyki marek AA, Oillan oraz Long4Lashes. W tym roku Oceanic zadebiutował w nowej kategorii produktowej. AA Wings of Color to pierwsza pełna gama kosmetyków do makijażu do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. Firma Oceanic świętuje w tym roku 35-lecie.