OS3 realizuje działania PR dla bdsklep.pl

OS3 rozpoczyna pracę dla bdsklep.pl. Agencja odpowiedzialna jest za przeprowadzenie działań PR-owych w zakresie komunikacji korporacyjnej, media relacji oraz komunikacji wewnętrznej. Współpraca rozpoczęła się z początkiem sierpnia br. i jest wynikiem przeglądu ofert.
O autorze
1 min czytania 2016-08-12

bdsklep.pl to internetowy pasaż handlowy, oferujący klientom ponad 140 000 produktów, a wśród nich asortyment w kategorii spożywczej, dziecko, kosmetyki, zwierzęta domowe, wino oraz kultura. Istniejąca od 2006 platforma jest obecnie liderem polskiego rynku w zakresie e-groceries w modelu pure player (nie posiadający sklepów stacjonarnych). To także jeden z nielicznym e-marketów, który dostarcza zamówienia na terenie całego kraju, dając Polakom szansę na zakup markowych produktów bez względu na miejsce zamieszkania. 

W ramach podpisanej umowy OS3 będzie odpowiedzialne za prowadzenie komunikacji korporacyjnej dedykowanej rynkowi, w tym partnerom biznesowym, a także za media relacje i komunikację wewnętrzną. 

– Jesteśmy w trakcie istotnych przemian, które będą miały znaczący wpływ na dalszy rozwój i kształt naszego biznesu. Uznaliśmy, że w tak ważnym dla bdsklep.pl momencie profesjonalne wsparcie komunikacyjne jest niezbędnym elementem, pozwalającym kształtować odpowiedni wizerunek marki oraz podjętych przez nas działań, zarówno w otoczeniu zewnętrznym jak i wewnętrznym. Plan komunikacji, który przedstawiło nam OS3 w pełni odpowiadał naszym bieżącym potrzebom – argumentuje wybór Jacek Palec, CEO bdsklep.pl.

Za przygotowanie oferty oraz obsługę PR bdsklep.pl odpowiedzialna jest Marta Kindeusz – PR Manager OS3 Group S.A.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj