bdsklep.pl to internetowy pasaż handlowy, oferujący klientom ponad 140 000 produktów, a wśród nich asortyment w kategorii spożywczej, dziecko, kosmetyki, zwierzęta domowe, wino oraz kultura. Istniejąca od 2006 platforma jest obecnie liderem polskiego rynku w zakresie e-groceries w modelu pure player (nie posiadający sklepów stacjonarnych). To także jeden z nielicznym e-marketów, który dostarcza zamówienia na terenie całego kraju, dając Polakom szansę na zakup markowych produktów bez względu na miejsce zamieszkania.
W ramach podpisanej umowy OS3 będzie odpowiedzialne za prowadzenie komunikacji korporacyjnej dedykowanej rynkowi, w tym partnerom biznesowym, a także za media relacje i komunikację wewnętrzną.
Zobacz również
– Jesteśmy w trakcie istotnych przemian, które będą miały znaczący wpływ na dalszy rozwój i kształt naszego biznesu. Uznaliśmy, że w tak ważnym dla bdsklep.pl momencie profesjonalne wsparcie komunikacyjne jest niezbędnym elementem, pozwalającym kształtować odpowiedni wizerunek marki oraz podjętych przez nas działań, zarówno w otoczeniu zewnętrznym jak i wewnętrznym. Plan komunikacji, który przedstawiło nam OS3 w pełni odpowiadał naszym bieżącym potrzebom – argumentuje wybór Jacek Palec, CEO bdsklep.pl.
Za przygotowanie oferty oraz obsługę PR bdsklep.pl odpowiedzialna jest Marta Kindeusz – PR Manager OS3 Group S.A.
![Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/perelki-antyperelki-some-142x0-c-default.jpg)
Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]