W sklepach Żabka pojawiły się nowe limitowane smaki OSHEE x MATA 🙂 czyli OSH33. Napoje OSHEE Vitamin Water #MATA2040 są dostępne w dwóch nowych smakach: truskawka, liczi i cytryna oraz ananas. Produkty nie zawierają syntetycznych barwników ani konserwantów, a ich charakter ma współgrać z przesłaniem trasy #MATA2040 – świeżością, autentycznością i twórczym spojrzeniem na przyszłość.

Zobacz również
Napoje OSH33 x MATA są dostępne do kupienia wyłącznie z sklepach Żabka w dniach 8-22.10.2025r.
Kontynuacja współpracy OSHEE x MATA 🙂
Nowe smaki napojów stanowią kolejny etap długofalowego projektu OSHEE x MATA 🙂 czyli OSH33, który ma mocniej łączyć świat muzyki, popkultury i napojów funkcjonalnych. Limitowaną edycję wyróżnia nie tylko unikalny design opakowań, ale także wykorzystanie wizerunku „Maty 2.0” – humanoidalnego robota stworzonego na podobieństwo rapera, który od miesięcy towarzyszy mu w działaniach artystycznych.
Premierze napojów towarzyszy spot reklamowy. W wideo przeplatają się postacie Maty i Robota – bez klasycznej narracji, za to z silnym rytmem, światłem, inscenizacją, które budują klimat nowoczesności i napięcia. Scenografia oraz estetyka ujęć nawiązują do futurystycznego charakteru trasy #MATA2040, tworząc zapowiedź jego wizualnego świata.
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Reżyserem i autorem zdjęć jest Nikodem Marek – odpowiedzialny również za oprawę wizualną trasy koncertowej #MATA2040. Z kolei produkcją zajął się Jakub Wójcik (Dom Produkcyjny LEMON).
Komunikacja obejmuje kanały digital i social media marki OSHEE, a także reklamę w aplikacji Żabki.
– Kontynuując współpracę z Michałem Matą Matczakiem, konsekwentnie budujemy most między światem muzyki a marką OSHEE. Robot Maty, który pojawia się w spocie i na butelkach, to nie tylko motyw przewodni trasy, ale również symbol kreatywności i odwagi w tworzeniu. Nowa odsłona OSH33 jest czymś więcej niż produktem – to element historii, którą współtworzymy z artystą i jego społecznością. Chcemy, by nasze działania inspirowały do poszukiwania własnego języka i form wyrazu – mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu OSHEE.
– Współpracę z OSHEE stawiamy za wzór partnerstwa między marką produktową a artystą. Ich otwartość i odwaga pozawala za każdym razem kreatywnie wpisać kolejne elementy z uniwersum Maty w produkty z portfolio i spowodować, że stają się czymś więcej niż co-brandownym napojem – są częścią naszej opowieści – dodaje Rafał Grobel, management Maty.