Osiedle Fi

Deweloperzy w działaniach marketingowych i reklamowych przypominają najczęściej dosłownie i w przenośni prawdziwy, toporny blok betonu. Nieciekawe kreacje, powtarzalne slogany i brak ochoty do zmiany tego stanu rzeczy.
O autorze
1 min czytania 2015-07-22

Zdarzają się jednak wyjątki, które z optymizmem pozwalają patrzeć w przyszłość branży budowlanej. I temu właśnie zagadnieniu chcieliśmy poświęcić nieco więcej uwagi. 

Osiedle Fi to inwestycja grupy Megapolis, dewelopera który jako jeden z nielicznych odważył się zmienić coś w zastanym świecie nieruchomości. Pierwsza z agencji reklamowych odpowiedzialnych za komunikację, nie spełniła pokładanych w niej nadziei. Po rozpisaniu nowego konkursu inwestor trafił pod skrzydła krakowskiej agencji Beloud (Brilliant Group). 

Najnowsza kampania „Otaczaj się ludźmi – którzy cieszą się życiem” jest najlepszym przykładem przełamania bariery w nowoczesnym podejściu do komunikacji i promocji nieruchomości. Dlaczego?

  • podkreśla największą zaletę osiedla – jego mieszkańców
  • stawia na dynamiczną formę przekazu – film
  • kampania przedstawia Osiedle, ale nie jest ono priorytetem- uwaga skupia się na relacjach międzyludzkich, aktywnościach i emocjach między sąsiadami. 

Ponadto, deweloper wraz z pomocą Agencji przygotował innowacyjną, niebanalną a zarazem prostą i intuicyjną stronę internetową na której znajduje się opisywany spot. Wyróżnia się ona na tle innych stron konkurencji w tym segmencie. Potwierdza to również ostatni ogólnopolski konkurs na Inwestycję Roku 2015, w którym to Osiedle Fi zajęło pierwsze miejsce przyjmując tym samym tytuł najlepszej nieruchomości w Polsce. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Komunikacja obecnej kampanii odbywa się między innymi przez video In-Stream, BTL, social media, display jak również przez internetowe portale branżowe oraz lokalne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing