TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

OSM Piątnica rusza z pierwszą kampanią reklamową serków homogenizowanych

OSM Piątnica rozpoczęła pierwszą kampanię reklamową dedykowaną nowości w ofercie marki – serkom homogenizowanym. Celem komunikacji jest przedstawienie konsumentom nowego produktu oraz podkreślenie, że jest to idealna propozycja, gdy ma się ochotę na coś pysznego i pożywnego.
O autorze
1 min czytania 2020-05-07

„Najlepsze coś bym zjadł” to nowy serek homogenizowany z Piątnicy, no bo skąd. Pyszne serki o kremowej konsystencji stanowią idealną przekąskę w ciągu dnia, kiedy mamy ochotę zjeść coś smacznego i pożywnego. Serki z Piątnicy znakomicie wpisują się w kategorię zdrowych przekąsek. Doskonale wie o tym znana już z poprzednich kampanii Piątnicy Babcia Eugenia. Bohaterka spotów, nagranych w naturalnym wiejskim środowisku, podaje bliskim serek z Piątnicy, bo najlepiej wie, co naturalne i zdrowe.

W kampanii podkreślono walory serków homogenizowanych. Wysokiej jakości serki z Piątnicy mają naturalny i prosty skład oraz ponadczasowy smak. Dzięki obecności naturalnych tłuszczów, zapewniają również optymalne przyswojenie witamin A, E, D oraz K.

W ofercie Piątnicy znajdziemy 4 warianty smakowe nowego serka: waniliowy, naturalny, truskawkowy oraz stracciatella. Dostępne są w 150-gramowym wygodnym opakowaniu z kartonową owijką, pod którą znajdują się przepisy na potrawy z wykorzystaniem serków.

Kampania nowych serków homogenizowanych z Piątnicy będzie prowadzona w TV oraz na kanałach VOD, gdzie emitowane będą 30- i 15-sekundowe filmy. Kreację spotów przygotowała agencja Plej, a zakup mediów zrealizował dom mediowy Five Media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj