Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

OSOM STUDIO wydało darmowego e-booka o Instagramie

Agencja Interaktywna OSOM STUDIO wydała darmowego e-booka. “Instagram dla biznesu.Kompleksowy przewodnik” można już pobrać na stronie internetowej agencji.
O autorze
1 min czytania 2017-03-10

Instagram to obecnie jedna z najbardziej popularnych sieci społecznościowych – skupia ona ponad 600 milionów użytkowników z całego świata, w tym wiele liczących się marek. To właśnie zasięg publikowanych treści oraz stale rosnąca liczba korzystających z niej userów czyni z aplikacji atrakcyjne narzędzie marketingowe. Statystyki pokazują, że już niemal połowa amerykańskich firm posiada na Instagramie swoje konta, a pod koniec 2017 roku ich liczba ma się zwiększyć do 70%. Nietrudno zauważyć, że polskie przedsiębiorstwa nie są aż tak aktywne w tym medium, tracąc tym samym uwagę dużej części swoich klientów.

Przyczyn takiej sytuacji specjaliści z OSOM STUDIO dopatrzyli się w pewnej nieznajomości zasad rządzących Instagramem i wynikającym z niej braku koncepcji na prowadzenie komunikacji w tym kanale. Firmy nie mają pewności, jak włączyć Instagrama do swoich strategii marketingowych i jak prowadzić w nim efektywne i wspierające biznes działania. E-book OSOM STUDIO skierowany jest do przedsiębiorców i osób prowadzących profile biznesowe na Instagramie.

Publikacja agencji zawiera nie tylko powody, które ostatecznie powinny przekonać wątpiących w siłę Instagramu, ale też sprawdzone i poparte przykładami sposoby na prowadzenie konta i zaangażowanie fanów w przekaz brandu. Czytelnikom zaproponowano również aplikacje, służące zarówno tworzeniu atrakcyjnego contentu, jak i wspomagające planowanie i analizowanie działań. W końcowej części e-booka zawarto instrukcję tworzenia reklamy na Instagramie oraz przykłady dobrze prowadzonych profili, które przedsiębiorcy mogą obrać za swój drogowskaz w tym kanale.

Lektura e-booka poszerzy wiedzę na temat wykorzystania Instagrama jako elementu strategii marketingowej i przekona do aplikacji przedsiębiorców, którzy obawiają się, że środki zainwestowane w prowadzenie tam profilu, mogą się okazać nietrafioną lokatą kapitału. “Instagram dla biznesu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kompleksowy przewodnik” można pobrać tutaj.

Słuchaj podcastu NowyMarketing