„Ostatni Twój Weekend” w gronie finalistów 2020 Ad Age A-List & Creativity Awards

Kampania „Ostatni Twój Weekend” została finalistą corocznego podsumowania w kategorii „Best Work for Good” w konkursie Ad Age A-List, który wyróżnia najlepsze projekty oraz największe osobowości branży reklamowej.
O autorze
0 min czytania 2020-02-26

A-List obejmuje wszystkie obszary marketingu i rodzaje agencji, które tworzą globalny obraz branży reklamowej i marketingowej. Redaktorzy „Ad Age” dokonują swojego wyboru biorąc pod uwagę szereg czynników, m.in. kreatywność, innowacyjność, wyniki finansowe czy zdolność do budowania biznesów obsługiwanych klientów.

Lista wszystkich finalistów znajduje się na stronie. Zwycięzców poznamy 14 kwietnia podczas gali w Nowym Jorku.

Powody do radości mają nie tylko twórcy projektu „Ostatni Twój Weekend”. W tegorocznym zestawieniu biura VMLY&R pojawiają się wielokrotnie. „Experiential Campaign of the Year”, „Best Work for Good” czy „Idea of The Year” to tylko kilka kategorii, w których sieć VMLY&R walczy o nagrody.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj