LIONS Live to wirtualna platforma wymiany wiedzy, inspiracji i doświadczeń, dostępna w dniach 19-23 października pod hasłem „Creativity Inside Out”. Każdemu dniu towarzyszy przewodni temat, dzięki czemu każdy uczestnik może zdobyć praktyczną wiedzę gwarantującą rozwój osobisty czy kreatywną transformację biznesu.
W czasie tych pięciu dni zespoły stojące za pracami nagrodzonymi Grand Prix i Złotymi Lwami Cannes Lions odkryją sekrety tworzenia kreatywnych dzieł światowej sławy i opowiedzą szczerze o tym, jak doszło do tego, że ich pomysły ujrzały światło dziennie.
Zobacz również
Wśród dziesięciu projektów z całego świata zaprezentowany w ramach serii „Behind the Scenes: Case Studies” pokazany zostanie „Ostatni Twój Weekend”. Już 20 października, 17:15-17:45 twórcy projektu: Marzena Szkolak (Gazeta.pl), Marta Życińska (Mastercard), Dariusz Maciołek (BNP Paribas) oraz przedstawiciele agencji VMLY&R: Ewelina Wojtyczka, Maciej Kozina i Dawid Szczepaniak opowiedzą o historii powstania projektu: motywacjach, ekscytacji, zarwanych nocach, wszystkich trudach po drodze i oczywiście nieopisanej radości z wygrania pierwszego Grand Prix i Titanium Cannes Lions, jakie kiedykolwiek otrzymała Polska.
Na uczestników LIONS Live czekają także kursy i spotkania z legendami branży kreatywnej, wykłady ekspertów oraz profesjonalne zajęcia i moduły szkoleniowe z dziedzin kreatywności, efektywności i marketingu. Dostęp do LIONS Live będzie bezpłatny dla każdego.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]