To drugi raz w historii polskiej reklamy, kiedy polska agencja zostaje wyróżniona Żółtym Ołówkiem. D&AD to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów, nagradzających najlepsze prace kreatywne na świecie. Sukces cieszy podwójnie, ponieważ polski projekt otrzymał statuetki w dwóch kategoriach.
D&AD Yellow Pencil
Zobacz również
Jak czytamy na oficjalnej stronie konkursu – Żółty Ołówek to nagroda przyznawana tylko najwybitniejszym pracą, które osiągają prawdziwą doskonałość twórczą. Tegoroczne grono jury wręczyło twórcom projektu „Ostatni Twój Weekend” tę statuetkę w kategorii Media (Use of Press & Outdoor).
D&AD Awards to konkurs organizowany przez brytyjską organizację D&AD i Advertising Week, promujący doskonałość w projektowaniu i reklamie oraz dążenie do pozytywnych zmian. Obejmuje 18 różnych kategorii. Statuetki są w kształcie charakterystycznych ołówków.
Od 1962 roku nagrodami D&AD wyróżniane są projekty, które genialne idee łączą z perfekcyjnym rzemiosłem i prezentują doskonałość kreatywną na najwyższym poziomie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing