Ostatni webinar z cyklu Growth Summer Days dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych

O autorze
1 min czytania 2022-08-19

Growth Summer Days to wydarzenia dedykowane osobom szukającym innowacyjnych pomysłów i rozwiązań – w tej edycji, z zakresu web analityki i UX dla swoich produktów czy usług w digitalu. Inicjatywa organizowana jest przez agencję komunikacji digitalowej Artegence i firmę technologiczną Efigence. Cały cykl objęty jest akredytacją DIMAQ. Ostatni darmowy webinar z tej serii odbędzie się 25 sierpnia.

Najbliższe spotkanie zakończy wakacyjny cykl upskillingowy, skupiony wokół obszarów web analityki i UX designu. To pierwsza edycja podnoszących kompetencje, darmowych webinarów dla branży, organizowanych przez Artegence i Efigence, na którą odnotowano łącznie 1200 zapisów.

Na ostatnim spotkaniu wystąpi Paweł Dunia – UX Director w Efigence – który odpowie na pytanie: „Dlaczego UX musi być długofalowym procesem, a nie jednorazowym projektem?”

Podczas webinaru 25 sierpnia:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Poznasz najnowsze podejścia do organizacji procesu UX i dowiesz się, jak go optymalnie wpisać w szerszą roadmapę działań digital marketingowych i produktowych.
  • Dowiesz się, co zyskują marki decydujące się na cykliczne ulepszanie swoich landing page’y, portali czy aplikacji pod kątem UX.
  • Zyskasz wiedzę dot. tego, jakie obszary Twoich produktów cyfrowych warto systematycznie audytować, badać i ulepszać.
  • Dowiesz się, jak inwestycja w design system obniża koszty kolejnych prac UX i developmentu.

Zapisz się na Growth Summer Days: artegence.com/growth-summer-days/

Spotkania skierowane są do branży – osób, które na co dzień pracują przy projektach dotyczących stron, portali czy sklepów internetowych oraz aplikacji mobilnych – ale także tych, którym tematyka web analityki czy UX jest po prostu bliska. Uczestnicy dowiedzą się m.in.: 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Jak generować wzrost sprzedaży online dzięki dobrze dopasowanej analityce i odpowiednio skrojonemu UX; 
  • Jak zwiększyć liczbę konwersji czy zaangażowania użytkowników;
  • Jak tworzyć rozwiązania out of the box;
  • Jakie są trendy w web analityce i UX oraz przyszłość tych obszarów.    

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ – uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatów otrzymują 2 punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji dimaq.pl 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się