„Ostatnia kolekcja” od Showmax. Specjalna linia odzieżowa dla posłusznych kobiet, prezentowana na Showroom.pl

Już jest! Najgorętsza kolekcja 2018 roku dla kobiet. Inspirowana najnowszymi światowymi trendami: dyskryminacją, przemocą i brakiem równouprawnienia.
O autorze
1 min czytania 2018-05-24

Wchodzisz na Showroom.pl, żeby kupić wymarzoną sukienkę od ulubionego projektanta? Nie tym razem. Teraz jedynym „wyborem” jest brak wyboru. Dla każdej kobiety polecamy habit znany z serialu ,,Opowieść podręcznej”. Zobacz „Ostatnią kolekcję” — obraz świata kobiety posłusznej. Kolekcja jest dostępna od 24 do 25 maja na showroom.pl. Dominuje tu czerwień, ujednolicone kroje i minimalistyczne dodatki. Wszystkie elementy zaprojektowane zostały zgodnie ze standardami Gileadu…

Akcja Showmax „Ostatnia kolekcja – nadchodzi koniec mody” została stworzona w oparciu o dystopijną wizję przyszłości z serialu ,,Opowieść podręcznej”. Obojętność wobec tak ważnych kwestii, jak wolność kobiet może być tragiczna w skutkach, dlatego nie ma co zwlekać! Już dziś wesprzyj inicjatywy, które stoją na straży naszych praw.

Kampania wspiera kobiety, które od lat nie składają broni, stojąc na straży swoich praw. Dlatego też po kliknięciu opcji DO KOSZYKA pod dowolnym modelem na stronie „Ostatniej kolekcji” zostajemy przekierowani na stronę Centrum Praw Kobiet, gdzie każdy może zasilić organizację dowolną sumą. Jednoczenie się w walce o prawa kobiet jest ważne zwłaszcza z perspektywy organizacji, które tak jak Centrum Praw Kobiet nie mogą już liczyć na dofinansowanie ze strony państwa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Showmax poprzez „Ostatnią kolekcję” rozpoczyna cykl działań mających na celu zwrócenie uwagi na istotę walki o prawa kobiet. To również pierwsza odsłona cyklu akcji wspierających Centrum Praw Kobiet.

Agencja VML przygotowała koncept kreatywny aktywacji ,,Ostatnia kolekcja”. Odpowiada ona za współpracę z Showroom.pl i realizację sesji zdjęciowej. Na cele aktywacji przygotowała sklep internetowy, gdzie dostępna jest ,,Ostatnia kolekcja’’ i każdy użytkownik może za jego sprawą udzielić swojego poparcia dla inicjatyw, które stoją na straży praw kobiet. Przygotowaniem sesji zdjęciowej zajął się dom produkcyjny Makata, fotograf — Daniel Jaroszek, kostiumy — Kas Kryst. Agencja VML odpowiada też za działania w social media, w tym współpracę z influencerkami, jak: Sylvia Nowak, Olivkaa, Pukka i Goniaaronia, które stworzą zestawy inspirowane serialem ,,Opowieść podręcznej’’ i problematyką kobiet we współczesnej Polsce. Efekty tej współpracy zobaczymy 24 maja na ich kanałach social media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się