TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ostecx i Cydr Miłosławski

Cydr Miłosławski to nowy produkt w ofercie Browaru Fortuna – znanego m.in. z piwa Komes Porter Bałtycki, nagrodzonego brązowym medalem na największym piwnym konkursie na świecie – World Beer Cup® 2014.
O autorze
0 min czytania 2014-04-24

Oprawa graficzna cydru powstała w Ostecx Créative. Poznańska agencja – nagrodzona m.in. Kreaturą 2013 w kategorii opakowania oraz brązową statuetką KTR 2013 w kategorii design/projekty graficzne 3D – była odpowiedzialna za projekt etykiety oraz kartonu zbiorczego. W Ostecx Créative powstał też Key Visual, wspierającego rynkowy debiut Cydru z Miłosławia.

Etykieta została zaprojektowana na bazie oryginalnej ryciny z XIX w. i komunikuje wartości ważne dla nowej marki Browaru Fortuna – przywiązanie do tradycji i natury (przy produkcji Cydru Miłosławskiego wykorzystywane są wyłącznie naturalne składniki).