Marka Ostoya we współpracy ze Stowarzyszeniem Jestem na pTAK! rusza z kampanią Duszą w Bieszczadach, sercem w mieście. Jej celem jest inspirowanie konsumentów do poszukiwania kontaktu z dziką naturą w mieście i wspieranie ochrony mieszkających w nim ptaków. To właśnie ich obecność i śpiew pozwalają zapomnieć o dynamice miasta i zanurzyć się w naturze, co przekłada się na wyższy poziom jakości życia. W ramach akcji zaplanowano działania digitalowe oraz komunikację w kanale off trade.
Marka od początku obecności na rynku, w ramach działań społecznej odpowiedzialności biznesu, dba o przyrodę zarówno tą bieszczadzką, jak i tą, którą otaczamy się w miastach.
Zobacz również
– Bieszczady kojarzą się nam ze spokojem i ucieczką od miejskiego zgiełku. Podświadomie, kiedy potrzebujemy złapać oddech szukamy kontaktu z naturą. W każdym mieście możemy znaleźć miejsca, które pomogą nam poczuć ducha Bieszczad. Mogą to być zarówno parki, jak i kawiarnie czy bary otoczone zielenią. Takich miejsc jest coraz więcej, warto więc znaleźć swoje ulubione – mówi Kamil Syniec, Brand Manager marki Ostoya.
Kampania Duszą w Bieszczadach, sercem w mieście ma charakter edukacyjny. Jej celem jest informowanie mieszkańców miast, jak pomagać ptakom. Na stronie marki znajdują się praktyczne informacje na ten temat. W sklepach dostępna jest natomiast specjalna edycja opakowań wódki Ostoya z instrukcją, jak samodzielnie zbudować budkę lęgową.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Każdy zakup kartonika wspiera ochronę miejskich ptaków. Gotowe budki lęgowe są także nagrodami w konkursie zorganizowanym na profilu marki na Facebooku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wsparciem w komunikacji kampanii są influencerzy m.in. Michał Wilczewski znany jako Wujaszek Liestyle, czy Katarzyna Węgrzyn tworząca GdziewPolscenaweekend.
– Realizując kampanię „Duszą w Bieszczadach, sercem w mieście” chcemy zwrócić uwagę na potrzebę ochrony ptaków w miastach. Pokazujemy, że każdy z nas może dołożyć swoją cegiełkę, np. wieszając budkę lęgową. Podjęliśmy szereg edukacyjnych akcji, a także konkretne aktywności na rzecz ochrony miejskich gatunków ptaków. Z grantu, który przekazaliśmy Stowarzyszeniu „Jestem na pTak”, zostaną m.in. wybudowane siedliska w miejskich ogrodach – podsumowuje Kamil Syniec, Brand Manager marki Ostoya.
Kampania Duszą w Bieszczadach, sercem w mieście odbywa się w ramach platformy komunikacyjnej Poczuj Bieszczady w mieście, która swoje działanie opiera na trzech filarach: inspiracji konsumentów do poszukiwania dzikiej natury w mieście (m.in. w parkach), doświadczania dzikiej natury oraz ochronie dzikiej natury.
Więcej informacji o akcji znajduje się na stronie: https://ostoyavodka.com/#jestemnaptak.