W ramach kampanii Monster Polska nawiązał współpracę z trenerem i konsultantem biznesowym, Dariuszem Dumą.
Dla potrzeb kampanii została stworzona dedykowana strona internetowa www.oswojzmiane.pl. Podróż po meandrach zmian można rozpocząć od wypełnienia quizu, którego celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie „Jaki jest mój stosunek do zmian?”. Akcja ma charakter edukacyjny i każdy w ramach odpowiedzi otrzyma inspirujący filmik z poradami Dariusza Dumy oraz dodatkowe materiały pozwalające oswoić zmianę. To dobry punkt wyjścia do pokazania naszego stosunku do zmiany i szukania odpowiedzi na pytanie jak zmieniać dobrze, aby osiągać zawodowe sukcesy. Na stronie znajdą się także porady eksperta, podpowiedzi dotyczące radzenia sobie ze zmianą i inspirujące filmiki. Zmiana pracy jest jednym z najbardziej stresujących doświadczeń życiowych, a poziom stresu z nią związany jest porównywalny do stresu związanego z rozwodem, czy odejściem bliskiej osoby. Jednak zmiana jest wpisana w rozwój zawodowy i czeka każdego z nas. Chcemy zmienić postrzeganie zmiany pracy i pomóc kandydatom przezwyciężać strach, aby mogli osiągać swoje cele zawodowe – opowiada Małgorzata Majewska, marketing manager Monster Polska.
Zobacz również
Oswój zmianę pod okiem eksperta
W ramach akcji Monster Polska nawiązał współpracę z Dariuszem Dumą, konsultantem i trenerem biznesowym. Od ponad 20 lat prowadzi on projekty badawcze i szkoleniowe dla firm i organizacji w Polsce oraz Europie. Zajmuje się zagadnieniami przywództwa, skuteczności biznesowej, rozwoju ludzi i zespołów, zarządzania zmianami, innowacyjności, sprzedaży, komunikacji oraz strategicznego rozwoju organizacji. Zaprosiliśmy do współpracy pana Dariusza Dumę, ze względu na jego doświadczenie oraz wiedzę z zakresu aktywnej otwartości na zamianę – mówi Małgorzata Majewska, marketing manager Monster Polska.
Temat zmian jest ważny i ma znaczenie zarówno na poziomie jednostki, jak i organizacji. Wszyscy się z tym problemem zmagamy. Ja również. Zmiany podejścia do tej kwestii i większej odwagi w życiu zawodowym uczę od lat. Dlatego bez wahania zgodziłem się na propozycję Monster Polska i dołączyłem do akcji „Oswój zmianę” – mówi Dariusz Duma, trener i konsultant biznesowy.
Kampania #oswójzmianę wystartowała 1 października i obejmuje spoty sponsorskie w TVN, działania w Internecie oraz mediach społecznościowych. Za pomysł kampanii odpowiada zespół Monster Polska, zakup mediów – Codemedia, działania PR prowadzone są przez TriplePR. Akcja potrwa do 30.11.2015r.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing