Karolina Armata wnosi do OTAKO studio doświadczenie producenckie zdobyte w firmach z branży eventowej oraz digital. Głównym zadaniem jakie stawia sobie nowa producent jest wsparcie agencji oraz klientów bezpośrednich w kompleksowej realizacji eventów online oraz wydarzeń hybrydowych, organizowanych w OTAKO studio.
Karolina swoje doświadczenie zawodowe zdobywała realizując kampanie/eventy/produkcje filmowe dla firm m.in. takich jak: PKP, Allegro, HbReavis, DESEO, Expander, Essilor, DANONE, Pierre Fabre Medicament, Braintri, Komfort, oraz marek z sektora farmaceutycznego, kosmetycznego, motoryzacyjnego i software’owego.
Zobacz również
Pracowała w agencjach Kierunkowy22, 10Team i BTE Agency.
Karolina Armata ukończyła produkcję filmową na Społecznej Akademii Nauk w Warszawie oraz Uniwersytet SWPS w Warszawie na kierunku media i kultura cyfrowa.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell