Nazwa Le Petit Trou, marki bielizny powstałej w 2014 roku, nawiązuje do charakterystycznych zmysłowych wycięć w jej projektach. Właśnie to zalotne spojrzenie, a także wyjątkowe oko do wzorów, przykuło uwagę & Other Stories. Założycielka marki Zuzanna Kuczyńska, która rozpoczęła karierę w świecie mody od roli stylistki, stworzyła Le Petit Trou dzięki pragnieniu projektowania bielizny z kobiecego punktu widzenia. Nie miała pojęcia, że kuszące wycięcia i stylowe materiały tożsame z marką, przyniosą jej globalną rozpoznawalność i publikacje w najlepszych magazynach, a także fanki wśród słynnych kobiet i obecność w prestiżowych butikach dookoła świata. Wszystko to wyniknęło z dyskretnej, zmysłowej estetyki, tworzonej z myślą o przyjemności.
– Od pierwszego dnia cieszyłam się ze współpracy z & Other Stories. Nasze marki doskonale do siebie pasują – łączy nas podobna wizja, miłość do mody oraz to, że pragniemy tworzyć piękne i wygodne rzeczy dla wszystkich kobiet. Nasza wspólna kolekcja jest zalotna i komfortowa, ale też lekko zadziorna i zabawna. Wspaniale, gdy my – kobiety akceptujemy się takimi, jakimi jesteśmy. Wierzę, że nasza kolekcja przypomni, że nie musimy postrzegać siebie zbyt poważnie – mówi Zuzanna Kuczyńska.
Zobacz również
Bielizna Le Petit Trou jest z natury kobieca i niewymuszona. Jest świetnie wykonana, doskonale leży i wyznacza trendy w swojej dziedzinie. Kolekcję specjalną & Other Stories zdobią kolorowe brokatowe groszki, wzór księżyca i gwiazd, cętkowany żakard oraz flokowania. Jedenastoelementowa seria zawiera dwa modele trójkątnych staników, dwa wzory typu gorsetowego, trzy różne projekty fig i wysoko wycięte majtki z wysokim stanem. Zwiewna koszulka i spodenki tworzą nocny komplet, wykonany z organicznej bawełny i jedwabiu. Kolekcję dopełnia krótki jedwabny szlafrok wiązany paskiem. Projekty podkreślono falbankami na ramiączkach i nogawkach, wycięciami oraz wiązanymi tasiemkami. Łagodną paletę kolorystyczną tworzą rumiany róż, szarość i czerń z akcentami złota.
– Le Petit Trou udaje się łączyć zmysłowy styl z fasonami, które są przyjemne w noszeniu – w bieliźnie to nie takie proste. Efektowne detale, jak wiązane ramiączka i falbanki, są starannie przemyślane. Oczywiście wszystko doskonale leży – co na pierwszy rzut oka widać w naszej kampanii. Zawsze byłyśmy dumną marką, do której kobiety przychodzą po piękną bieliznę. Jestem pewna, że dzięki tej kolekcji nie będą mogły nam się oprzeć – mówi Rocky Ekenstam af Brennicke, brand and creative director & Other Stories.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Projekty będą dostępne w cenach od 100 do 540 pln.
Kolekcja stworzona we współpracy z Le Petit Trou będzie dostępna na stories.com od 4 lutego 2021 r.