OTO Film dołącza do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

Do Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych (SPR), dołączył dom produkcyjny OTO Film. Tym samym grono członków organizacji, powiększyło się do 27 firm.
O autorze
2 min czytania 2023-08-25

– Cieszę się, że mamy w naszych szeregach Jacka Kulczyckiego i OTO Film. Jacek to doświadczony biznesmen, który zna naszą branżę od podszewki. Współtworzył ją. Jego decyzja o przystąpieniu do SPR, to dla mnie znak dojrzałości zarówno tej biznesowej jak i ludzkiej. To również sygnał dla branży, że można i trzeba inwestować w naszą wspólną przyszłość. Wraz z Jackiem pojawiła się u nas Monika Wagner – head of production OTO. Wiem, że będzie nas wszystkich zarażać swoją energią, entuzjazmem i siłą przebicia. To ważne, żeby w SPRze było coraz więcej sprawczych, silnych i świadomych menadżerek – powiedziała Arleta Robinson, prezeska SPR.

Dom produkcyjny Oto Film przez ponad 30 lat obecności na rynku zrealizował niemal 3 tysiące produkcji reklamowych dla czołowych marek w Polsce, takich jak: Jeronimo Martins Biedronka, Kompania Piwowarska, T-Mobile, McDonald’s, P4, NC+, Coca-Cola czy Ferrero. Realizuje także produkcje reklamowe i filmowe na zlecenie zagranicznych klientów, m.in. Marken Film, Casta Diva Pictures i Great Guns. Większościowe udziały w OTO Film posiada Jacek Kulczycki.

– Polska branża reklamowa potrzebuje silnej organizacji zrzeszającej producentów. To bez wątpienia. Cieszę się, że etap kompletowania stowarzyszenia powoli się kończy. Teraz przyjdzie czas najtrudniejszy – walki z naszymi wewnętrznymi i zewnętrznymi problemami. A tych jest sporo. OTO Film dołączając do SPR-u deklaruje, że aktywnie wesprze działania tej jakże potrzebnej organizacji – powiedział Jacek Kulczycki, founder / CEO OTO Film.

Od 2023 roku zespołem produkcyjnym OTO kieruje Monika Wagner. Odpowiada w firmie za nadzór nad realizowanymi projektami i przetargami, a także za rozwój całego działu produkcji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Obserwując zmiany zachodzące na Polskim rynku w ostatnim czasie z perspektywy 15 lat pracy w branży widzę, że potrzeba silnej organizacji jest odczuwalna jak nigdy dotąd. Wierzę, że zjednoczenie producentów może być wartością i siłą dającą przeciwwagę w regulacji naszego rynku. Cieszę się, że będę mogła wesprzeć działania SPR-u z ramienia OTO Film – powiedziała Monika Wagner, head of production OTO Film.

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych to obecnie najliczniejsza organizacja w Polsce, której celem jest reprezentowanie interesów szerokiego środowiska producentów filmów reklamowych oraz działanie w kierunku rozwiązywania problemów i wyzwań stojących przed branżą. SPR współpracuje blisko z innymi organizacjami branżowymi w Polsce i za granicą, m.in. ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR, KIPA Związek Zawodowy Filmowców i CFP-E (Commercial Film Producers of Europe), co umożliwia budowanie synergii i wypracowywanie wspólnych standardów. Do Stowarzyszenia mogą przystąpić domy produkcyjne, które otrzymały rekomendację co najmniej dwóch aktualnych członków oraz podpisały zobowiązanie do przestrzegania statutu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się