Praca w reklamie bywa ciężka. Ciągłe spotkania z klientami, wymyślanie coraz to nowszych i ciekawszych kreacji…nie każdy stworzony jest do pracy w branży kreatywnej. Melbourne Advertising and Design Club (MADC) przygotował spot, w którym zaprezentowano człowieka o imieniu Grant, który jako jedyny jest w stanie przetrwać w tej branży.
„Idealny” człowiek ma przystosowane plecy do wielogodzinnych spotkań z klientami, dodatkową wątrobę, by móc przyswajać duże ilości alkoholu, pomniejszony pęcherz, by nie musieć odchodzić od biurka, no i oczywiście Grant jest biały.
Zobacz również
Spot jest parodią kampanii z 2017 roku zatytułowanej „Meet Graham”, w której zaprezentowano jedynego człowieka, który mógłby przeżyć wypadek samochodowy. MADC w satyryczny sposób zwraca uwagę na wiele wad branży kreatywnej, jednocześnie trochę się z niej naśmiewając.
PS
Pozostając w temacie parodii, z okazji 60 urodzin brytyjski komik sir Lenny Henry sparodiował piosenkę „This is America” i w żartobliwy sposób opowiada o stopniowej śmierci telewizji w erze filmów na żądanie.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z kolei w kampanii TOK FM „Kimkolwiek jesteś” sparodiowano prezydenta Andrzeja Dudę.