Wspólna sportowa pasja i marzenie o Dakarze, do którego spełnienia dążą ojciec i syn – z okazji Dnia Ojca OTOMOTO prezentuje kolejną prawdziwą historię, która kryje się za jednym z ogłoszeń w portalu. O wyjątkowej relacji, w której tle odnaleźć można niemal niezniszczalną Toyotę 4-Runner, opowiadają Zbigniew Lech – trzykrotny drużynowy mistrz Polski w żużlu i wicemistrz Polski w wyścigach motocyklowych enduro w klasie Masters oraz jego syn, Filip.
Historia właścicieli Toyoty 4-Runner to kolejna odsłona cyklu OTOMOTO „Prawdziwe historie”. Serię otwierała świąteczna opowieść o Wartburgu 353, zaprezentowana w grudniu 2021 roku.
Zobacz również
– Wracamy do „Prawdziwych historii” z fascynującą opowieścią o przyjaźni ojca i syna. Cieszę się, że projekt, który zaczęliśmy w zeszłym roku, rozrasta się i pozwala nam poznawać kulisy kolejnych ogłoszeń o sprzedaży samochodów, które przez lata były naprawdę ważną częścią życia ich właścicieli – mówi Agnieszka Czajka, general manager OTOMOTO.
Bohaterowie najnowszych „Prawdziwych historii” w krótkim materiale wideo opowiadają o swojej wspólnej pasji do motoryzacji, która im obu towarzyszy niemal całe życie. Motocykle i samochody terenowe są jednym z fundamentów ich relacji. Filip Lech podkreśla, że miłością do żużla zaraził się od ojca jeszcze zanim nauczył się jeździć na rowerze.
– W off-roadzie jestem od 14 roku życia, więc błoto i piasek nie są mi obce. Filip się przy tym wychował, od 3 roku życia jeździł ze mną na motorze albo busem na różne zawody – wspomina Zbigniew Lech, bohater historii i utytułowany zawodnik sportów motorowych.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Ponad 20-letnia Toyota 4-Runner, której ogłoszenie o sprzedaży stało się inspiracją do stworzenia reportażu, stanowi oś opowieści. Parę lat temu, to Filip namówił ojca na jej zakup – spodobała mu się, a ponadto sam lepiej czuje się za kierownicą samochodu niż motocykla. Dziś to samo auto wraca na OTOMOTO, by spełnić marzenie Zbigniewa Lecha i pomóc w zebraniu środków na start w legendarnym rajdzie Dakar.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Kontynuacja projektu „Prawdziwe historie” i możliwość poznawania perspektywy autorów ogłoszeń na OTOMOTO przynosi wielką satysfakcję. To dla nas dowód na to, że samochód może być nie tylko spoiwem rodzinnych relacji i nieodłącznym elementem wspólnych przygód, ale też drogą do spełniania marzeń. Już teraz mogę zdradzić, że cykl będzie się rozszerzał i wkrótce pokażemy kolejną historię bardzo niezwykłego pojazdu – zdradza Patrycja Pawłowska, community specialist w OTOMOTO.
Zdjęcia do produkcji o Toyocie 4-Runner zostały nakręcone w podwrocławskiej piaskowni, gdzie Zbigniew i Filip Lech trenowali do zawodów przed sezonem Enduro. Samochód jest dostępny w OTOMOTO – jego pełen opis można znaleźć w portalu pod linkiem: www.otomoto.pl/oferta/toyota-4-runner-ID6EHwJN.html.
Nowy spot OTOMOTO od dnia premiery w Dzień Ojca, będzie emitowany w internecie. Kampanię uzupełnią działania promocyjne w mediach społecznościowych. Za koncept kreatywny i koordynację social mediów, a także produkcję spotu oraz kampanii odpowiada agencja MADOGZ. Reżyserem spotu jest Jan Foryś, a za zdjęcia odpowiada dom produkcyjny Lucky Luciano.