OTOMOTO rusza z kolejną odsłoną cyklu „Prawdziwe historie”

O autorze
2 min czytania 2022-06-24

Wspólna sportowa pasja i marzenie o Dakarze, do którego spełnienia dążą ojciec i syn – z okazji Dnia Ojca OTOMOTO prezentuje kolejną prawdziwą historię, która kryje się za jednym z ogłoszeń w portalu. O wyjątkowej relacji, w której tle odnaleźć można niemal niezniszczalną Toyotę 4-Runner, opowiadają Zbigniew Lech – trzykrotny drużynowy mistrz Polski w żużlu i wicemistrz Polski w wyścigach motocyklowych enduro w klasie Masters oraz jego syn, Filip.

Historia właścicieli Toyoty 4-Runner to kolejna odsłona cyklu OTOMOTO „Prawdziwe historie”. Serię otwierała świąteczna opowieść o Wartburgu 353, zaprezentowana w grudniu 2021 roku.

– Wracamy do „Prawdziwych historii” z fascynującą opowieścią o przyjaźni ojca i syna. Cieszę się, że projekt, który zaczęliśmy w zeszłym roku, rozrasta się i pozwala nam poznawać kulisy kolejnych ogłoszeń o sprzedaży samochodów, które przez lata były naprawdę ważną częścią życia ich właścicieli – mówi Agnieszka Czajka, general manager OTOMOTO.

Bohaterowie najnowszych „Prawdziwych historii” w krótkim materiale wideo opowiadają o swojej wspólnej pasji do motoryzacji, która im obu towarzyszy niemal całe życie. Motocykle i samochody terenowe są jednym z fundamentów ich relacji. Filip Lech podkreśla, że miłością do żużla zaraził się od ojca jeszcze zanim nauczył się jeździć na rowerze.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W off-roadzie jestem od 14 roku życia, więc błoto i piasek nie są mi obce. Filip się przy tym wychował, od 3 roku życia jeździł ze mną na motorze albo busem na różne zawody – wspomina Zbigniew Lech, bohater historii i utytułowany zawodnik sportów motorowych.

Ponad 20-letnia Toyota 4-Runner, której ogłoszenie o sprzedaży stało się inspiracją do stworzenia reportażu, stanowi oś opowieści. Parę lat temu, to Filip namówił ojca na jej zakup – spodobała mu się, a ponadto sam lepiej czuje się za kierownicą samochodu niż motocykla. Dziś to samo auto wraca na OTOMOTO, by spełnić marzenie Zbigniewa Lecha i pomóc w zebraniu środków na start w legendarnym rajdzie Dakar.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Kontynuacja projektu „Prawdziwe historie” i możliwość poznawania perspektywy autorów ogłoszeń na OTOMOTO przynosi wielką satysfakcję. To dla nas dowód na to, że samochód może być nie tylko spoiwem rodzinnych relacji i nieodłącznym elementem wspólnych przygód, ale też drogą do spełniania marzeń. Już teraz mogę zdradzić, że cykl będzie się rozszerzał i wkrótce pokażemy kolejną historię bardzo niezwykłego pojazdu – zdradza Patrycja Pawłowska, community specialist w OTOMOTO.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia do produkcji o Toyocie 4-Runner zostały nakręcone w podwrocławskiej piaskowni, gdzie Zbigniew i Filip Lech trenowali do zawodów przed sezonem Enduro. Samochód jest dostępny w OTOMOTO – jego pełen opis można znaleźć w portalu pod linkiem: www.otomoto.pl/oferta/toyota-4-runner-ID6EHwJN.html.

Nowy spot OTOMOTO od dnia premiery w Dzień Ojca, będzie emitowany w internecie. Kampanię uzupełnią działania promocyjne w mediach społecznościowych. Za koncept kreatywny i koordynację social mediów, a także produkcję spotu oraz kampanii odpowiada agencja MADOGZ. Reżyserem spotu jest Jan Foryś, a za zdjęcia odpowiada dom produkcyjny Lucky Luciano.