Otomoto startuje z komunikacją usługi Otomoto Pay

Otomoto, startuje z komunikacją zintegrowanej z platformą motoryzacyjną, kompleksowej usługi do finansowania zakupu samochodu – Otomoto Pay.
O autorze
2 min czytania 2023-04-04

Może wydawać się, że zakup samochodu z drugiej ręki wymaga poświęcenia sporej ilości czasu i dokonania wielu ustępstw. W liczbie dostępnych ofert można się pogubić. Nierzadko decyzja o zakupie auta to kompromis między przystępną ceną, dostępnymi środkami i natychmiastową potrzebą. Dlatego, żeby zmienić ten proces, a także poszerzyć możliwość wyboru, Otomoto, największa platforma motoryzacyjna w Polsce, udostępnia zintegrowane webowe rozwiązanie dla kupujących – aplikację Otomoto Pay.

Otomoto Pay to, integrowana z platformą motoryzacyjną, usługa do finansowania zakupu pojazdów. Usługa pozwala uzyskać finansowanie na auto do 300 000 pln nawet w godzinę. Dzięki porównaniu ofert 18 instytucji finansowych, platforma umożliwia sfinansowanie wartości całego pojazdu lub jego części, jeśli klient dysponuje wkładem własnym. Dzięki funkcji Scan&Buy, można zeskanować numery rejestracyjne pojazdu przy pomocy smartfonu i błyskawicznie zweryfikować średnią rynkową wartość samochodu oraz porównać oferty finansowania spersonalizowane według potrzeb użytkownika. Dodatkowo, z Otomoto Pay otrzymujemy historię pojazdu co pozwoli upewnić się co do pochodzenia i stanu technicznego pojazdu, na który się zdecydujemy i dzięki szybkiemu procesowi udzielenia finansowania możemy odjechać wybranym pojazdem nawet w ciągu jednej wizyty na placu.

Kampania promująca Otomoto Pay jest obecna od 1 kwietnia w kanałach digital i radiu. Jej bohaterowie to trzy pary klientów przełamujących własne przekonania, o tym, że nie stać ich na wymarzone auta. Okazuje się, że dzięki usłudze Otomoto Pay mogą poznać rynkową wartość auta i bardzo szybko sfinansować wybrany pojazd. Otomoto Pay umożliwia zapoznanie się z jego historią co jest szczególnie ważne przy zakupie samochodu używanego. I to wszystko poprzez jedno zintegrowane narzędzie. W wyborze i zakupie pomaga im sama aplikacja, która pojawia się z rozwiązaniem w momencie zawahania bohaterów. Całość jest podana w lekkiej formie, doprawionej szczyptą humoru sytuacyjnego.

  • https://www.youtube.com/shorts/vGd4scz33Pc
  • https://www.youtube.com/shorts/fXNrUmPSTRE
  • https://www.youtube.com/shorts/33YBHn-9CdU

– Przygotowaliśmy kampanię komunikacyjną platformy fintech, która dzięki kompleksowej usłudze w jednym miejscu, pozwala kupić wymarzone auto. W komunikacji skupiliśmy się na podkreślaniu największych korzyści usługi. Dzięki Otomoto Pay, klienci sprawdzą historię pojazdu, jego średnią rynkową wartość, mogą otrzymać ofertę finansowania i wyjechać z placu wymarzonym pojazdem – mówią Magda Kramer, senior art director i Quentin Carenzo, senior copywriter z Saatchi & Saatchi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na potrzeby działań komunikacyjnych stworzono 3 spoty 15 sekundowe do internetu oraz 30 sekundową radiówkę. Przygotowano też sesję zdjęciową i specjalne formaty do kanałów digitalowych, w tym na platformy Meta, YouTube i TikTok.

Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię i ideę kreatywną, agencja mediowa Mindshare zajęła się strategicznym planowaniem i zakupem mediów. Za produkcję i postprodukcję spotów odpowiada dom produkcyjny Lucky Luciano. Spoty wyreżyserowali Quentin Carenzo i Magda Kramer z Saatchi & Saatchi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się