OTOMOTO. Wszystko na temat. Rusza nowa kampania reklamowa

Wystartowała najnowsza kampania reklamowa OTOMOTO. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki jako serwisu oferującego kompleksowe usługi, wspierające uczestników rynku motoryzacyjnego. Osią narracji marki są dwa spoty telewizyjne. Za kreację odpowiada agencja Just, spoty wyprodukował OTO Film.
O autorze
1 min czytania 2021-03-22

– Kampania reklamowa co roku w okresie sezonu ma zapewnić wzmożony ruch w naszym serwisie. Tym razem jednak sytuacja jest szczególna, bo pandemia spowodowała, że popyt na samochody w Polsce jest ogromny i znacznie przewyższa podaż. Aktywności które podejmujemy mogą zatem jeszcze mocniej wybrzmieć na rynku i zachęcić do poszukiwania i sprzedaży aut. Równocześnie dajemy do zrozumienia jak bardzo kompleksową obsługę oferujemy naszym użytkownikom i pozostawiamy ich z przekonaniem że w OTOMOTO ich motoryzacyjne potrzeby zostaną w pełni zaspokojone – mówi Sebastian Starczewski, dyrektor marketingu OTOMOTO.

– Staraliśmy się pokazać kompleksowość usługi OTOMOTO zachowując jej convenience’owy charakter – szybkość, wygodę i prostotę. Dlatego każda z sytuacji w jakiej znajdują się bohaterowie naszej komunikacji, to triumf kompleksowej wiedzy podanej w bardzo konkretny sposób, bez zbędnych słów, emocji czy dywagacji. Po prostu „Wszystko na temat” – dokładnie tak, jak brzmi claim puentujący całą kampanię – mówi Marcin Gawęcki, dyrektor zarządzający JUST.

Kampania reklamowa OTOMOTO potrwa do końca kwietnia. Widzowie zobaczą spoty m.in. w kanałach grupy Polsat oraz TVN-Discovery. Jej uzupełnieniem jest kampania radiowa (medium świetnie pasujące do kierowców), którą ulokowano w grupach RMF, Time oraz w Antyradiu. Marka tradycyjnie też korzysta z działań kontekstowych. Wiosną kolejny rok z rzędu obecna jest ze sponsoringiem i lokowaniem produktu w programie Zakup Kontrolowany na TVN Turbo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj