– Kampania reklamowa co roku w okresie sezonu ma zapewnić wzmożony ruch w naszym serwisie. Tym razem jednak sytuacja jest szczególna, bo pandemia spowodowała, że popyt na samochody w Polsce jest ogromny i znacznie przewyższa podaż. Aktywności które podejmujemy mogą zatem jeszcze mocniej wybrzmieć na rynku i zachęcić do poszukiwania i sprzedaży aut. Równocześnie dajemy do zrozumienia jak bardzo kompleksową obsługę oferujemy naszym użytkownikom i pozostawiamy ich z przekonaniem że w OTOMOTO ich motoryzacyjne potrzeby zostaną w pełni zaspokojone – mówi Sebastian Starczewski, dyrektor marketingu OTOMOTO.
– Staraliśmy się pokazać kompleksowość usługi OTOMOTO zachowując jej convenience’owy charakter – szybkość, wygodę i prostotę. Dlatego każda z sytuacji w jakiej znajdują się bohaterowie naszej komunikacji, to triumf kompleksowej wiedzy podanej w bardzo konkretny sposób, bez zbędnych słów, emocji czy dywagacji. Po prostu „Wszystko na temat” – dokładnie tak, jak brzmi claim puentujący całą kampanię – mówi Marcin Gawęcki, dyrektor zarządzający JUST.
Zobacz również
Kampania reklamowa OTOMOTO potrwa do końca kwietnia. Widzowie zobaczą spoty m.in. w kanałach grupy Polsat oraz TVN-Discovery. Jej uzupełnieniem jest kampania radiowa (medium świetnie pasujące do kierowców), którą ulokowano w grupach RMF, Time oraz w Antyradiu. Marka tradycyjnie też korzysta z działań kontekstowych. Wiosną kolejny rok z rzędu obecna jest ze sponsoringiem i lokowaniem produktu w programie Zakup Kontrolowany na TVN Turbo.