Otul się szyldem, czyli wspólny projekt stowarzyszenia Traffic Design i marki Pan tu nie stał

Moda staje się jeszcze bardziej uliczna. Od piątku, 15 listopada br., do sprzedaży trafia seria szyldowych szalików zaprojektowana przez ekipę ze Stowarzyszenia Traffic Design dla Pan tu nie stał.
O autorze
1 min czytania 2019-11-14

Zima za pasem, ale w tym roku ciepła dodadzą Wam realizacje najzdolniejszych polskich grafików wydziergane w Łodzi przez PTNS. Na dwumetrowych szalikach znajdziecie szyldy z przestrzeni miejskiej z Warszawy, Gdańska i Gdyni. Wśród projektów znalazły się:

  • Zażółć Gęślą Jaźń – Oskara Zięty i Threedotstype
  • Bar Mleczny – Syfon Studio
  • Serwis RTV – Pawła Ryżko
  • Biuro Podróży – Jacka Wielebskiego

W serii znalazł się również motyw z fasady odmalowanego na biało bloku przy ul. Lelewela w Gdyni.

– Głównym wyzwaniem w przeniesieniu projektu z ulicy na szalik było dopasowanie liter do możliwości maszyny do szycia oraz zakomponowanie napisów i wzorów, tak by dobrze układały się w czasie noszenia – powiedział Paweł Pączek Wiśniewski. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jest to również nietypowy przypadek współpracy dwóch marek z różnych światów – branży odzieżowej i organizacji pozarządowej. Część zysku ze sprzedaży zostanie przeznaczona na działalność statutową stowarzyszenia przez co wróci na ulicę w formie sztuki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Szyldowe szaliki można kupić w sklepie internetowym: pantuniestal.com oraz w sklepach stacjonarnych w Łodzi, Warszawie i w Krakowie.