Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Otwarcie 77. placówki Super-Pharm

We wrześniu br. otwarta została kolejna placówka, działającej od 20 lat, sieci drogerii Super-Pharm. Przy ul. Wolskiej w Warszawie powstał już 13. sklep zaaranżowany w koncepcie 4w1, czyli unikalnym połączeniu czterech działów: apteki, drogerii, perfumerii oraz salonu optycznego w jednym miejscu.
O autorze
0 min czytania 2021-09-17

Sieć Super-Pharm cieszy się zaufaniem konsumentów dzięki szerokiej, stale rozwijanej ofercie drogerii oraz profesjonalnemu podejściu do obsługi klienta. We wrześniu br. w Warszawie został otwarta kolejna placówka. Drogeria została zaprojektowana z myślą o komforcie klientów i wyposażona w nowoczesne rozwiązania związane z ekspozycją produktów czy oświetleniem oraz zapewniające wygodę i bezpieczeństwo samoobsługowe kasy superfast.

W nowo otwartym sklepie na klientów czeka szeroki wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy oraz ciała, a także specjalistycznych kosmetyków dla dzieci i niemowląt. Doświadczeni konsultanci oferują profesjonalne porady w zakresie zdrowia, urody, makijażu i pielęgnacji.

Sklep opiera się na koncepcie 4w1, który oprócz apteki, drogerii i perfumerii oferuje produkty i usługi optyczne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się