Otwarcie biura ŚCITT wspólnie z II urodzinami barcampu KielceCom

27 marca odbędzie się wyjątkowe wydarzenie w Kielcach. Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii Sp. z o.o. w Kielcach oficjalnie zainauguruje swoją nową siedzibę. Towarzyszyć temu będą II urodziny barcampu KielceCom. Całe wydarzenie odbędzie się pod hasłem Innovation is a woman.
O autorze
1 min czytania 2013-03-26

Zmiana siedziby ( Centrum Biznesu przy Al. Solidarności 34 (p. VI)) jest wynikiem dynamicznego rozwoju instytucji. Uczestnicy tego wydarzenia dowiedzą się między innymi o najnowszych planach ŚCITT i będą mieli okazję posłuchać wystąpień kobiet, które wyróżniają się w męskim świecie branży nowych technologii.

– Celem połączenia tych dwóch wydarzeń jest przede wszystkim integracja różnych środowisk. Na co dzień współpracujemy z różnymi przedsiębiorstwami i instytucjami publicznymi z województwa świętokrzyskiego i kraju. Poprzez tą inicjatywę pragniemy pokazać kierunki branży IT, edukować, a wydarzenia KielceCom idealnie wpisują się w nasze najbliższe plany rozwoju – mówi Łukasz Bilski, prezes ŚCITT.

Wśród prelegentek zobaczymy:

Alicję Janiec z Oktawave, która opowie o nowoczesnym dziale IT w chmurze. Agnieszka Oleszczuk-Widawska z Founder Institute Warsaw zaprezentuje rolę akceleratorów w rozwoju przedsiębiorczości na świecie, Ilona Patro reprezentująca BlogoStrefę przybliży czym jest blogowanie, jak można współpracować z blogerami przy komunikacji produktów lub usług. Na koniec wystąpi Monika Mikowska, autorka bloga Jestem.mobi i opowie o kierunkach rozwoju rynku mobile w prezentacji pt. „Mobile, quo vadis”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na koniec zapraszamy na koncert Edyty Strzyckiej.

Spotkanie odbędzie się w Sali Kongresowej, start godzina 17. Udział jest bezpłatny, obowiązuje tylko rejestracja na www.kielcecom.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wydarzenie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach sieci Enterprise Europe Network.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się