To kolejny krok, który sprawia, że produkty IKEA są na wyciągnięcie ręki. Teraz w łatwy sposób można złożyć zamówienie na IKEA.pl i odebrać je w Punkcie Odbioru Zamówień IKEA za jedyne 29 zł, bez względu na wagę i wielkość zamówienia. Gdzie znajduje się nowy Punkt Odbioru Zamówień IKEA?
IKEA chce być coraz bliżej swoich klientów. Poszerzając zasięg usługi Zamów & Odbierz, ułatwia klientom osobisty odbiór zamówień internetowych. W ciągu ostatnich trzech miesięcy uruchomionych zostało dziewięć nowych Punktów Odbioru Zamówień IKEA. Dzisiaj jest ich już razem 17 w całej Polsce, a planowane są kolejne otwarcia. Pozostałe miejsca odbioru zamówień internetowych dla klientów Warszawy i okolic to m.in.:
Zobacz również
- Punkt Odbioru Zamówień w sklepie IKEA Targówek
- Punkt Odbioru Zamówień w sklepie IKEA Janki
- Punkt Odbioru Zamówień w CH Blue City
- Punkt Odbioru Zamówień w CH Wola Park
IKEA zapewnia również bezkontaktowy odbiór osobisty wszystkich zamówień internetowych, które są dostarczane bezpośrednio do domów klientów. Dodatkowo umożliwia dostęp internetowy lub telefoniczny do większości usług. Osoby, które potrzebują dobrze zaprojektowanych mebli oraz pomysłów na urządzenie własnego biura mogą skorzystać z usług IKEA dla Firm.
– Wygodny i łatwy dostęp do oferowanych usług jest niezwykle istotny w czasach, kiedy większość czasu spędzamy w domu. W trakcie czasowego zamknięcia sklepów stacjonarnych dla klientów, IKEA odnotowała pięciokrotny wzrost zainteresowania zakupami przez Internet. Teraz, po ponad miesiącu od ponownego otwarcia, zainteresowanie tym kanałem sprzedaży nadal utrzymuje się na wysokim poziomie. Obecna sytuacja kształtuje w nas, konsumentach nowe nawyki zakupowe, które mogą zostać z nami na dłużej. Coraz więcej osób decyduje się na korzystanie z wielokanałowej sprzedaży: kupuję przez Internet, a odbiera w sklepie czy w dedykowanym punkcie odbioru. Zwiększa się również znaczenie usług zdalnych i doradztwa na odległość (jak zdalne planowanie kuchni czy szaf). Jest to nie tylko wygodne rozwiązanie, ale i oszczędność czasu – mówi Aneta Gil, Liderka ds. komunikacji zewnętrznej w IKEA Retail w Polsce.
W czasie pandemii nasze domy stały się miejscem wielofunkcyjnym, w którym spędzamy wiele czasu. Oprócz dostosowywania naszych mieszkań do nowej rzeczywistości coraz lepiej zdajemy sobie sprawę, co w nich działa dobrze, co potrzebuje zmiany czy nowej funkcji. IKEA ma jasno sprecyzowany cel, jakim jest zapewnienie wielu ludziom lepszego codziennego życia. Ta wizja i wartości nigdy wcześniej nie były tak ważne, jak teraz, gdy wiele osób pozostaje w swoich domach. Praca, nauka, bycie razem, zabawa z dziećmi, gotowanie i jedzenie, spanie… wszystkie kluczowe czynności życiowe odbywają się teraz tam, gdzie mieszkamy i zdajemy sobie sprawę, że lepsze życie zaczyna się właśnie w naszym domu!
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Gdzie znajduje się nowy Punkt Odbioru Zamówień IKEA? King Cross Praga, ul. Jubilerska 1/3, 04-190 Warszawa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing