„Otwórz się na wygrywanie” to loteria typu instant win, w której konsument od razu dowiaduje się o wygranej. Informacje o nagrodzie znajdzie pod kapslem lub zawleczką promocyjnych butelek i puszek Królewskiego, które trafią do sklepów w województwie mazowieckim i lubelskim.
Nagrodami w loterii są koszulki meczowe Legii Warszawa oraz ponad milion puszek Królewskiego (500 ml). Wygrane piwa odebrać można w oznaczonych punktach sprzedaży, biorących udział w promocji (aktualna lista na stronie www.krolewskie.pl), a koszulki w oficjalnym klubowym sklepie Legia FanStore przy ul. Łazienkowskiej 3 w Warszawie.
Zobacz również
Loteria „Otwórz się na wygrywanie” to kolejna wspólna inicjatywa Królewskiego i Legii. Piwo nr 1 w regionie wspiera piłkarską dumę stolicy od 2004 roku, a niedawno podpisana nowa umowa przedłuża współpracę o kolejne trzy lata. Dzięki temu strategicznemu partnerstwu marka chce być bliżej swoich konsumentów i uczestniczyć w wydarzeniach ważnych dla stolicy i całego regionu.
Loterię wspiera promocja w punktach sprzedaży (oznakowane opakowania, dedykowane materiały POS) oraz rozpoczynająca się w czerwcowa online i OOH. Szczegóły oraz regulamin loterii można znaleźć na stronie www.krolewskie.pl, a dodatkowych informacji udziela specjalnie uruchomiona infolinia, działająca w dni robocze w godzinach od 9.00 do 16.00.
Za realizację loterii odpowiada agencja G3 Group. Kreację przygotowała agencja JUST, działania w kanale digital prowadzi agencja TWIN .digital collective., a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediavest. Komunikację PR prowadzi agencja ROOTS PR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing