“Z uwagi na obecną sytuację rynkową, a także potrzeby oraz sugestie naszych klientów zdecydowaliśmy się wzbogacić nasz projekt i ewoluować w stronę platformy, która zrewolucjonizuje internetowy rynek spożywczy”- mówi Wojciech Grześkowiak, prezes spółki SavingCloud, właściciela Kwit.pl.
Od samego początku twórcy serwisu starali się zbudować idealne miejsce do robienia zakupów spożywczych. Nowa odsłona Kwit.pl pozwoli użytkownikom nie tylko na dotychczasowe monitorowanie cen produktów i śledzenie ofert e-marketów, ale także na otwieranie własnych sklepów spożywczych online! Klienci chcący skorzystać z tej ostatniej opcji otrzymają za rozsądną cenę pełen pakiet narzędzi do prowadzenia własnego sklepu spożywczego w sieci – od zdjęć i opisów produktów, przez hosting, innowacyjny system zamówień, aż po usprawnioną komunikację z konsumentem w postaci opcji subskrypcji oraz newsletter. Co więcej dzięki zintegrowanemu systemowi konsumenci będą mogli odebrać swoje zakupy osobiście albo wybrać opcję bezpośredniego dostarczenia prosto do domu. Właściciele sklepów stacjonarnych otrzymają także specjalne urządzenie służące do automatycznego odbierania zamówień pochodzących z Internetu.
Zobacz również
Ponadto poza niezbędnymi narzędziami służącymi do otwarcia e-sklepu sprzedawcy otrzymają w zależności od wybranego pakietu zestaw materiałów reklamowych. Promocja obejmie zarówno działania offline w postaci chociażby dodatków do sklepów stacjonarnych, jak i działania online tj. SEO, czy też reklamy AdWords.
Skąd taki pomysł? “Zależy nam na wspieraniu małych i średnich przedsiębiorców z naszego lokalnego rynku. Sieciówki korporacyjne wbrew pozorom nie mają najniższych cen. Poza tym są napędzane ogromną machiną marketingową i dążą do całkowitej ekspansji, co prowadzi do bankructwa wielu sklepikarzy, dla których jest to walka z wiatrakami. Chcemy coś zmienić w tym temacie, a przede wszystkim pomóc i umożliwić nawet mikroprzedsiębiorcom otworzenie w niezwykle prosty i tani sposób własnego sklepu online.”- podkreśla Grześkowiak.
W nowej odsłonie Kwit.pl zmianie uległ także sam design platformy. Jest ona jeszcze bardziej czytelna i dopasowana do wymogów użytkowników. Stale poszerzana jest także baza asortymentu, która na chwilę obecną liczy prawie 120 000 produktów. Przypominamy, iż na stronie Kwit.pl można robić zakupy między innymi w takich e-marketach, jak: DoDomku, BdSklep, MarketBio, czy też Tadex24, a od teraz każdy będzie mógł dołączyć do tej listy, nawet gdy nie ma swojego sklepu spożywczego online.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing