Otylia Jędrzejczak, Kamil Stoch, Bartek Kurek, Marek Kondrat i Jurek Owsiak wysyłają „Wiadomość w słoju” dla WOŚP

Pomaganie jest dziecinnie proste, zwłaszcza, gdy gra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Friends of Glass Polska już po raz kolejny postanowiło przyłączyć się do akcji Jurka Owsiaka, tym razem wysyłając na licytację tajemniczą „Wiadomość w słoju”.
O autorze
2 min czytania 2019-01-10

W ubiegłym roku licytacja szklanych słoi z podpisami Jurka Owsiaka cieszyła się ogromną popularnością. Friends of Glass Polska wraz z Jurkiem Owsiakiem w 2019 roku poszło o krok dalej, zapraszając do wspólnego działania znanych i cenionych ludzi dobrej woli, dla których pomoc jest dziecinnie prosta, zgodnie z mottem tegorocznego 27. Finału.  Efektem jest „Wiadomość w słoju” – projekt, który z jednej strony jest kontynuacją wcześniejszych inicjatyw Friends of Glass Polska, a z drugiej ich całkiem nową odsłoną.

Przygotowania do akcji „Wiadomość w słoju” rozpoczęły się ponad pół roku wcześniej, a pierwszym krokiem było wyprodukowanie w hucie szkła Ardagh Glass w Gostyniu sześćdziesięciu unikatowych słojów o pojemności 4,250 litra ze specjalnie wygrawerowanym logo Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

– W kolejnych Finałach uczestniczymy od lat tworząc unikatowe opakowania szklane dla WOŚP, które trafiły do mieszkańców Gostynia. Mamy nadzieję, że „Wiadomość w słoju” spodoba się nowemu właścicielowi, nie tylko ze względu na zawartość, ale i wyjątkowe opakowanie – mówi Andrzej Zagata, kierownik gorącego końca w hucie Ardagh Glass w Gostyniu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolejnym krokiem było podpisanie słoja przez Jurka Owsiaka, który w środku umieścił COŚ od siebie. Coś, co – zgodnie z ideą „Wiadomości w słoju” – jest bliskie i charakterystyczne. O to samo poproszono Otylię Jędrzejczak, Kamila Stocha, Bartka Kurka i Marka Kondrata. Każda z tych wybitnych postaci nie tylko podpisała się na słoju, ale też umieściła w nim swoje COŚ – to właśnie jest „Wiadomość w słoju”. Otylia Jędrzejczak przekazała m.in. koszulkę z podpisami medalistek olimpijskich – swoim, a także Oktawii Nowackiej i Julii Michalskiej oraz dwukrotnej mistrzyni Europy Justyny Święty-Ersenic. Trzykrotny mistrz olimpijski Kamil Stoch umieścił w słoju swoje gogle z autografem. Podobnie uczynił najlepszy polski sportowiec 2018 roku i mistrz świata Bartek Kurek, podpisując się na koszulce meczowej. Natomiast Marek Kondrat włożył do słoja zdjęcie swojego miejsca na ziemi z dedykacją. W słoju znajduje się też kilka innych niespodzianek, a pozna je i otrzyma na własność wyłącznie osoba, która słój wylicytuje pod tym linkiem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Jesteśmy zaszczyceni, że znów możemy grać dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i to z tak wyjątkowymi osobami, które umieściły w naszym szklanym słoju swoją wiadomość. Cieszymy się, że Jurkowi Owsiakowi spodobał się nasz pomysł i zgodził się z nami go współtworzyć – informuje Barbara Maciałczyk, marketing manager w Ardagh Group, reprezentująca Friends of Glass w Polsce.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Aukcja trwa do 14 stycznia, a cały dochód przeznaczony jest na tegoroczny cel Orkiestry, czyli zakup sprzętu dla specjalistycznych szpitali dziecięcych.