Wśród naszych różnych ról społecznych w każdej z nich możemy albo kogoś wspierać, albo być przez kogoś wspieranym. Jeśli nawet nieświadomie, to jak widać często długofalowo. Definiujemy wybory, postawy, pomysł na życie, zawód, zajęcie, pasję. To, co dostajemy i to, co przekazujemy dalej jest bardzo ważne. W czasie nadal jeszcze trwającej izolacji, kiedy spędzamy trochę czasu sami ze sobą i na pewno więcej z rodzinami, pojawiają się różne emocje. Te trudne przychodzą same, a tymi pozytywnymi dobrze jest się dzielić.
Dlatego firma Jet Line postanowiła podzielić się inspiracjami. Do końca tygodnia na ekranach MORE na ulicach Warszawy zobaczycie akcję, w której o tym, dlaczego robią to, co robią i za co są wdzięczni swoim matkom mówią: psycholożka Ania Cyklińska, fotografka Alina Kondrat, ilustratorka i malarka Julia Mirny, Karolina i Wiola autorki bloga Sisterhood and Sun, Maja Musznica i Magda Bałkowska z portalu Milk&Sun, autorka bloga Qmamkasze.pl Maia Sobczak, stylistka i projektantka Sylwia Antoszkiewicz, aktor Piotr Tołoczko oraz reporter i bloger Rafał Hetman.
Zobacz również
– Z częścią tych fantastycznych i inspirujących osób współpracujemy od kilkunastu tygodni. Ich twórczość i pasje są obecne na ekranach sieci MORE, którą zaprojektowaliśmy jako kanał informacyjny i kulturalno-lajfstajowy. Nazywamy go „Instagramem ulicy”, zapraszamy do współpracy świetnych ludzi i nie będziemy ukrywać: mamy z tej współpracy mnóstwo radości. MORE to sieć nośników DOOH w witrynach sklepów, restauracji i punktów usługowych. Są na nich emitowane 10-sekundowe spoty, i co jest bardzo ważne w strategii Jet Line, z założenia nie są to spoty wyłącznie komercyjne – mówią przedstawiciele Jet Line.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing