Owen Wilson uczy internautów mówić językiem Oreo w nowym spocie promującym markę we Francji

Owen Wilson uczy internautów mówić językiem Oreo w nowym spocie promującym markę we Francji
Popularny aktor Owen Wilson przyjął wyzwanie marki Mondelez i w nowej kampanii ciasteczek Oreo łamie bariery językowe pomiędzy Francją a Stanami Zjednoczonymi.
O autorze
0 min czytania 2018-01-16

W najnowszych spotach marki aktor próbuje opowiadać o ciasteczkach po francusku z wyraźnie amerykańskim akcentem, który powoduje nieporozumienia i zabawne sceny! Jeśli tak jak my jesteście fanami Oreo, koniecznie obejrzyjcie spoty!

A Ty, mówisz w Oreo?

PS

Jaka jest najlepszą część jedzenia Oreo? Niektórzy powiedzą „po prostu je zjeść”. Dla innych jedzenie tych pysznych ciasteczek to już rytuał. Najpierw przekręć, poliż, zamocz i wreszcie zjedz. Czy widzieliście zeszłoroczne spoty z udziałem Shaquille O’Neala, Christiny Aguilera i brazylijskiej gwiazdy piłki nożnej Neymara pokazują, jak spektakularnie można skonsumować Oreo?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nie tylko Oreo miało pomysł na zareklamowanie swoich ciasteczek. Ciastka Hit w reklamach „robią imprezę”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

A co jeśli do tradycji dodamy szczyptę nowoczesności?