Owocowy kubek… ot tak… prosto z serca – startuje kampania reklamowa

Wraz z początkiem tygodnia ruszyła kampania reklamowa promująca jednoporcjowe kisiele Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja prowadzona równolegle w telewizji, Internecie i w punktach sprzedaży potrwa do 5 marca br.
O autorze
0 min czytania 2017-01-05

Edycja limitowana jednoporcjowych kisieli z linii Owocowy kubek obejmuje trzy, zainspirowane gorącą herbatą, tradycyjnym grzańcem i gęstym sokiem owocowym, propozycje. Te rozgrzewające przekąski w zimowej kampanii zostały przedstawione jako sposób na wyrażenie uczuć, a także słodką przyjemność, którą można podzielić się z bliskimi ot tak… prosto z serca. 

Kampania obejmuje swoim zasięgiem największe ogólnopolskie stacje telewizyjne: TVP, Polsat i TVN, a także dopasowane do grupy docelowej marki Delecta stacje tematyczne. Emisji spotów reklamowych równolegle towarzyszą działania w punktach sprzedaży, m.in. aktywności promocyjne oraz dodatkowe ekspozycje produktów. Działania mają charakter wizerunkowo-sprzedażowy.

Kreację spotu przygotowała agencja Mullenlowe Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj