Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Pablo Dominguez Agregan wraca do 180heartbeats + JUNG v MATT jako associate creative director

O autorze
2 min czytania 2021-01-15

Pablo Dominguez Agregan, zdobywca pięciu Lwów Cannes Lions, a także 80 innych nagród i wyróżnień w międzynarodowych czy krajowych konkursach wraca do agencji 180heartbeats + JUNG v MATT. Jako associate creative director odpowiada za prace kreatywne dla Burger King, Ben& Jerry’s, Pyszne.pl i Nike. Pracuje z nowym juniorskim teamem, z doświadczeniem m.in. w USA i Holandii – Antoniną Ruszkowską oraz Aleksandrem Madejem.

Pochodzący z hiszpańskiej Galicji Pablo Dominguez w 180heartbeats zaczynał swoją przygodę z reklamą. Przyjechał do Polski wiosną 2015 roku na staż w ramach Talent Programu. W ciągu trzech lat spędzonych w 180heartbeats, przeszedł drogę od stażysty do art directora. Pracował dla OBI, Allegro, Ben&Jerry’s, Dakea, San Miguel, Canal+. Największy sukces odniósł wymyślając “Niezniszczalną Tęczę” dla Ben&Jerry’s w 2018 roku. Kampanię nagrodzono dwoma srebrnymi i trzema brązowymi Lwami, a także D&AD Awards, The One Show, Andy, Clio, Eurobest, Epica i wieloma innymi wyróżnieniami. W lipcu 2018 roku przeszedł do DDB Warszawa, gdzie jako senior art director pracował m.in. dla marek McDonald’s, Volkswagen i Huawei.

Zatrudniając Pablo Domingueza, 180heartbeats jako 10. najlepsza niezależna kreatywna agencja Cannes Lions 2019 i Agencja Reklamowa Roku 2020 w KTR, chce rozwijać portfolio nagradzanych i efektywnych pomysłów.

– Oprócz talentu, Pablo ma w sobie wspaniałą, pozytywną energię, za którą tęskniliśmy w 180 – mówi Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner 180heartbeats JUNG v MATT. – Nowy rok zaczynamy więc pełni optymizmu, że ten powrót przyniesie dużo dobrego w tych skomplikowanych czasach – dodaje Sadowski.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Bardzo się cieszę, że wracam do 180heartbeats – komentuje Pablo Dominguez Agregan, associate creative director 180heartbeats JUNG v MATT. – To agencja, w której niezwykle ceni się kreatywność. Pokazuje to od lat, ostatnio zdobywając tytuł Agencji Roku w KTR. Zaczynałem tutaj swoją zawodową karierę i jestem bardzo wdzięczny za nową możliwość rozwoju w tej właśnie agencji. Jestem przekonany, że razem zrobimy jeszcze kolejne wspaniałe projekty – dodaje Pablo Dominguez Agregan.

W 180heartbeats jako associate creative director będzie pracował dla Burger King, Ben&Jerry’s, Pyszne.pl, Nike. Zarządza nowym teamem kreatywnym, który równolegle dołączył do agencji. Tworzą go: Antonia Ruszkowska, junior art director oraz Aleksander Madej, junior copywriter. Ruszkowska pierwsze kroki w reklamie stawiała w BeCore Experiential Marketing w Los Angeles, gdzie uczestniczyła w tworzeniu eventów, m.in. dla RedBull, Disney, CBS Super Bowl, XBOX, Amazon, White Claw, Harley Davidson, Twitch, PUBG, BNP Paribas Open oraz wielu innych. Ukończyła szkołę filmową w Kalifornii – Dodge College Of Film And Media Arts (PR & Advertising i Graphic Design). Natomiast Madej przez 1,5 roku zdobywał doświadczenie w agencji digitalowej „Riff” w Amsterdamie – m.in. odpowiadał za social media The Ocean Cleanup, holenderskiej organizacji, która pomaga ratować oceany przed zaśmieceniem. Wcześniej pracował także w marketingu Philip Morris International w Lozannie i Warszawie. Absolwent State University of New York oraz New York University in Prague, który w tym roku broni tytułu magistra na University of Amsterdam.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się