Pakietowanie: rewolucja w branży direct marketingu

Walające się na podłodze ulotki, gazetki promocyjne upchnięte byle jak w specjalnych dystrybutorach, zawieszki reklamowe na klamkach drzwi to irytujący widok, który większość z nas kojarzy aż za dobrze.
O autorze
1 min czytania 2017-03-06

źródło zdjęcia: pexels.com

Jak temu zaradzić i co zrobić, żeby na klatki schodowe wrócił porządek?

Rozwiązanie znalazł lider kolportażu bezadresowego w Polsce, firma CTRL System. Pakietowanie – bo o nim mowa – to usługa, która od lat z powodzeniem działa na rynkach zagranicznych, a od 6 marca tego roku będzie dostępna również w Polsce. Na razie pilotażowo w czterech miastach (Bydgoszcz, Brodnica, Gliwice i Wałbrzych), ale docelowo ma swoim zasięgiem objąć całą Polskę.

Jak to działa? Pakiet to jedna, estetycznie zapakowana przesyłka zawierająca różne gazetki reklamowe oraz drobne upominki, która w naszych domach będzie się pojawiać raz w tygodniu. Dystrybuowana wprost do skrzynek pocztowych, pozwoli na uniknięcie bałaganu i raz na zawsze rozwiąże problem niechcianych ulotek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Skąd mamy pewność, że pomysł „chwyci”? Wiemy to z badań, które przeprowadziliśmy pod koniec 2016 r. Wynika z nich, że aż 79 proc. respondentów woli pakiet od tradycyjnej pojedynczej gazetki promocyjnej, a 73 proc. już dziś wyraża chęć otrzymywania pakietu z gratisami. Co istotne, pakietowanie świetnie sprawdziło się w innych krajach, co dodatkowo podbudowuje naszą wiarę w przyszłość tego rozwiązania w Polsce – mówi Adam Puciata, prezes zarządu CTRL System.

W pakiecie znajdą się gazetki promocyjne różnych sieci. Estetycznie zafoliowane i niezniszczone pod wpływem warunków atmosferycznych. To rozwiązanie na pewno przypadnie do gustu reklamodawcom, którzy mają świadomość jak bardzo poczytnym medium jest gazetka: z przeprowadzonego w 2016 r. badania ABR Sesta wynika, że co najmniej raz w tygodniu gazetkę przegląda aż 88 proc. Polaków!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z kolei tym, co bez wątpienia ucieszy odbiorców pakietu (oczywiście obok rzetelniej informacji o akcjach i promocjach), będzie drobny upominek, jaki znajdzie się w każdej przesyłce. Jaki gratis będzie towarzyszył pakietom? Próbka produktu, kupony rabatowe, poradniki czy cukierki to tylko kilka przykładów, jakie wskazuje prezes CTRL System.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W miastach, w których odbędzie się pilotaż, CTRL System przeprowadzi też konkurs „Pakiecik”, w którym do wygrania będą bony gotówkowe do sklepów takich jak m.in Media Expert, PoloMarket i Neonet.

Więcej informacji na temat pakietowania i kolportażu bezadresowego znajduje się na stronach  www.pakietowanie.com.pl i www.ctrlsystem.pl