Pako Lorente organizuje konkurs i tworzy filtr na Instagram Stories

Marka odzieżowa wraz z Janem Błachowiczem przedstawiła propozycje Selected by Jan Błachowicz x Pako Lorente. W ramach kooperacji ze sportowcem stworzono spersonalizowany filtr na Instagram Stories, a także ogłoszono konkurs, w którym zwycięzca otrzyma zaproszenie na zakupy o wartości aż 5000 zł.
O autorze
1 min czytania 2021-10-08

Współpraca Pako Lorente oraz nowego ambasadora marki –  mistrza UFC w wadze półciężkiej Jana Błachowicza niewątpliwie nabiera tempa. Polski brand zaprezentował niedawno spersonalizowany filtr dedykowany na popularne Instagram Stories, a także przygotował prawdziwą niespodziankę dla wszystkich miłośników nieszablonowego, współczesnego, męskiego stylu.

Firma, za pomocą swoich kanałów w mediach społecznościowych, ogłosiła właśnie konkurs, którego zwycięzca otrzyma zaproszenie do jednego z salonów marki Pako Lorente na zakupy o wartości aż 5000 złotych! Zasady inicjatywy są niezwykle proste i nawiązują do efektu, który marka stworzyła z myślą o wielbicielach unikatowego, mistrzowskiego stylu.

Zainteresowani powinni zrobić zdjęcie lub nagrać wideo z wykorzystaniem wspomnianego filtra w swojej ulubionej stylizacji, a następnie opublikować materiał na popularnym „instastories”, dodając #mistrzowskistyl oraz oznaczając profil marki na Instagramie @pakolorente_com. Łącznie przedstawiciele brandu wyłonią aż sześć osób! Autor najbardziej inspirującej i oryginalnej interpretacji wygra aż 5000 zł na zakupy w jednym z salonów marki Pako Lorente, natomiast pozostałym marka przekaże wyjątkowe boxy prezentowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konkurs zakończy się 18 października o godzinie 23:59, a zwycięzca z pewnością będzie miał niepowtarzalną okazję, by zupełnie bezpłatnie odświeżyć swoją szafę na nadchodzący, jesienno-zimowy czas.

Regulamin konkursu znajdziemy pod linkiem: regulamin_JB_SELECTED, a selekcję produktów możemy obejrzeć na stronie Pako Lorente.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się