Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

PałerPrezki#3

PałerPrezki#3
Co nas inspiruje? Where's the beef? W cyklu PałerPrezki po raz trzeci przedstawiamy pełne mięsa prezentacje.
O autorze
0 min czytania 2013-06-19

grafika: fotolia.pl

1. Trendy: KPCB Internet Trends 2013

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

2. Natalia Hatalska: Ludzie i transludzie w decydującym starciu o nasz świat

3. Monika Mikowska, Anna Zaudzka: Dedykowana strona mobilna vs responsive web design 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

4. Wojciech Tylus: Budowanie wizerunku firmy w Internecie przy wykorzystaniu Google+ [Wykład]

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

5. Artur Strzelecki: Mobilne SEO

6. Artur Strzelecki: White SEO i zmiany w standardach pozycjonowania

7. Bartosz Majewski: Co tam w polskim handlu mobilnym

8. Multiscreening w Polsce – badanie IRCenter

9. Wojciech Tomaszewski: Komunikacja newsletterowa na przykładzie ANSWEAR.com

10. Łukasz Musiał i Rafał Tomaszewski: Jak internet zmienia PR