grafika: fotolia.pl
Natalia Hatalska: Od internetu rzeczy do biohackingu: o trendach i mikrotrendach, które były, są i będą popularne (Biznes to Rozmowy)
Zobacz również
Maciej Gałecki: Jak skutecznie liczyć rentowność działań marketingowych dzięki ścieżkom wielokanałowym (Google Analytics Summit PL&CEE 2013)
Maciej Lewiński: Optymalna integracja AdWords i Analytics (Google Analytics Summit PL&CEE 2013)
Łukasz Misiukanis: Social Media Analytics – recepta na skuteczny pomiar mediów społecznościowych (Blueffect 2013)
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Filip Biesek (Felgi.pl): Nietypowa forma prezentacji produktu w internecie jako sposób na przełamanie nieufności klientów (ShopCamp Toruń)
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Grzegorz Ostrowski (MniamMniam.pl): Dlaczego klienci do nas wracają i znów kupują…? I tak bez końca (ShopCamp Toruń)
Bartosz Mozyrko: Zdalne testy użyteczności (RUT)
Łukasz Plona: Strategie remarketingowe, czyli jak skłonić użytkownika do zakupu
Marta Laskowska: Szczęśliwy klient w social media, czyli o obsłudze klienta słów kilka.
Piotr Czarnecki (Reiffeisen Polbank): Brand video (BiznesToRozmowy)
Nathan Shedroff: The Art of Strategy (AIGA Head Heart Hand)