TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

PałerPrezki#8

PałerPrezki#8
Co nas inspiruje? Where's the beef? W ośmej odsłonie cyklu PałerPrezki przedstawiamy ciekawe prezentacje, które zostały opublikowane w październiku.
O autorze
1 min czytania 2013-11-22

grafika: fotolia.pl 

Natalia Hatalska: Od internetu rzeczy do biohackingu: o trendach i mikrotrendach, które były, są i będą popularne (Biznes to Rozmowy)

Maciej Gałecki: Jak skutecznie liczyć rentowność działań marketingowych dzięki ścieżkom wielokanałowym (Google Analytics Summit PL&CEE 2013)

Maciej Lewiński: Optymalna integracja AdWords i Analytics (Google Analytics Summit PL&CEE 2013)

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Łukasz Misiukanis: Social Media Analytics – recepta na skuteczny pomiar mediów społecznościowych (Blueffect 2013)

Filip Biesek (Felgi.pl): Nietypowa forma prezentacji produktu w internecie jako sposób na przełamanie nieufności klientów (ShopCamp Toruń)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Grzegorz Ostrowski (MniamMniam.pl): Dlaczego klienci do nas wracają i znów kupują…? I tak bez końca (ShopCamp Toruń)

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Bartosz Mozyrko: Zdalne testy użyteczności (RUT) 

Łukasz Plona: Strategie remarketingowe, czyli jak skłonić użytkownika do zakupu

Marta Laskowska: Szczęśliwy klient w social media, czyli o obsłudze klienta słów kilka.

Piotr Czarnecki (Reiffeisen Polbank): Brand video (BiznesToRozmowy)

Nathan Shedroff: The Art of Strategy (AIGA Head Heart Hand)