Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

PałerPrezki#8

PałerPrezki#8
Co nas inspiruje? Where's the beef? W ośmej odsłonie cyklu PałerPrezki przedstawiamy ciekawe prezentacje, które zostały opublikowane w październiku.
O autorze
1 min czytania 2013-11-22

grafika: fotolia.pl 

Natalia Hatalska: Od internetu rzeczy do biohackingu: o trendach i mikrotrendach, które były, są i będą popularne (Biznes to Rozmowy)

Maciej Gałecki: Jak skutecznie liczyć rentowność działań marketingowych dzięki ścieżkom wielokanałowym (Google Analytics Summit PL&CEE 2013)

Maciej Lewiński: Optymalna integracja AdWords i Analytics (Google Analytics Summit PL&CEE 2013)

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Łukasz Misiukanis: Social Media Analytics – recepta na skuteczny pomiar mediów społecznościowych (Blueffect 2013)

Filip Biesek (Felgi.pl): Nietypowa forma prezentacji produktu w internecie jako sposób na przełamanie nieufności klientów (ShopCamp Toruń)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Grzegorz Ostrowski (MniamMniam.pl): Dlaczego klienci do nas wracają i znów kupują…? I tak bez końca (ShopCamp Toruń)

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Bartosz Mozyrko: Zdalne testy użyteczności (RUT) 

Łukasz Plona: Strategie remarketingowe, czyli jak skłonić użytkownika do zakupu

Marta Laskowska: Szczęśliwy klient w social media, czyli o obsłudze klienta słów kilka.

Piotr Czarnecki (Reiffeisen Polbank): Brand video (BiznesToRozmowy)

Nathan Shedroff: The Art of Strategy (AIGA Head Heart Hand)