PałerPrezki#9

PałerPrezki#9
Co nas inspiruje? Where's the beef? W dziewiątej odsłonie cyklu PałerPrezki przedstawiamy kolejny zestaw ciekawych prezentacji.
O autorze
1 min czytania 2014-04-14

 Zdjęcie royalty free z Fotolia

Roman Łoziński: Dyktatura clicka (Brand(s) New Order)

Tomasz Karwatka: eCommerce to nowy eMarketing (7. Kongres Online Marketing LAB)

Borys Skraba: Visual merchandising – najlepsze praktyki branży fashion (VI Targi eHandlu)

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Krzysztof Przybysławski: Skuteczny marketing w wyszukiwarce – case portalu Motointegrator.pl z Grupy Intercars S.A. (VI Targi eHandlu)

Łukasz Plutecki: Mobile seo i kampanie mobilne SEM w e-commerce (VI Targi eHandlu)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wojciech Gajewski: Rozwój biznesu na Foursquare – korzyści dla Ciebie i Twojej marki! (MarketingMeeting Łódź)

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Bartłomiej Rak: Social Media Contact Center – efektywna sprzedaż i obsługa klienta poprzez budowanie relacji w mediach społecznościowych (Customer Contact Management Summit)

Natalia Hatalska: Już, teraz, natychmiast. Real time marketing w praktyce (7. Kongres Online Marketing LAB)

Maciej Ossowski: Drip campaigns oraz metoda RFM w email marketingu – jak zwiększyć zaangażowanie członków programu lojalnościwego dzięki newsletterom i wiadomościom automatycznym? (V Customer Loyalty Summit)

Mariusz Michalczuk: Analityka 2.0, czyli jak mierzyć i optymalizować marketing mix (Web Analytics Wednesday)