Zdjęcie royalty free z Fotolia
Roman Łoziński: Dyktatura clicka (Brand(s) New Order)
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Tomasz Karwatka: eCommerce to nowy eMarketing (7. Kongres Online Marketing LAB)
Borys Skraba: Visual merchandising – najlepsze praktyki branży fashion (VI Targi eHandlu)
Krzysztof Przybysławski: Skuteczny marketing w wyszukiwarce – case portalu Motointegrator.pl z Grupy Intercars S.A. (VI Targi eHandlu)
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Łukasz Plutecki: Mobile seo i kampanie mobilne SEM w e-commerce (VI Targi eHandlu)
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wojciech Gajewski: Rozwój biznesu na Foursquare – korzyści dla Ciebie i Twojej marki! (MarketingMeeting Łódź)
Bartłomiej Rak: Social Media Contact Center – efektywna sprzedaż i obsługa klienta poprzez budowanie relacji w mediach społecznościowych (Customer Contact Management Summit)
Natalia Hatalska: Już, teraz, natychmiast. Real time marketing w praktyce (7. Kongres Online Marketing LAB)
Maciej Ossowski: Drip campaigns oraz metoda RFM w email marketingu – jak zwiększyć zaangażowanie członków programu lojalnościwego dzięki newsletterom i wiadomościom automatycznym? (V Customer Loyalty Summit)
Mariusz Michalczuk: Analityka 2.0, czyli jak mierzyć i optymalizować marketing mix (Web Analytics Wednesday)