„Pan Tadeusz” wystartował z komunikacją weselną

Ruszył projekt "Wesele z Panem Tadeuszem" realizowany przez agencję Brand Kolektyw dla marki Pan Tadeusz. Jest on skierowany do par planujących przyjęcie ślubne oraz do osób z ich najbliższego otoczenia.
O autorze
1 min czytania 2018-02-14

Głównym celem akcji jest wzmocnienie wizerunku wódki „Pan Tadeusz” jako najlepszego wyboru na wesele.

Chodzi o mobilizację uczestników konkursu, których zadanie polega na stworzeniu i wysłaniu do „Pana Tadeusza” oryginalnego zaproszenia na wesele swoje lub kogoś bliskiego. W każdym z trzech dwutygodniowych etapów konkursu do wygrania jest ponad 100 personalizowanych butelek wódki. Są też przewidziane bony zakupowe na biżuterię i inne upominki.

Konkurs odbywa się na stronie. Wspierany jest też dodatkową informacją w social media i kanałach sprzedaży, a także obecnością marki na targach ślubnych w całej Polsce.

Projekt jest częścią szerszej strategii komunikacyjnej realizowanej od jesieni 2017 roku pod hasłem „Baw się każdą okazją z Panem Tadeuszem”. Za wdrożenie i realizację kolejnych etapów projektu odpowiada agencja Brand Kolektyw, która na stałe współpracuje z marką. Agencja specjalizuje się w komunikacji w kanale digital i social media oraz realizacji projektów z obszaru komunikacji wewnętrznej i Employer Brandingu. Do Klientów agencji należą m.in. Absolut, Randstad Polska, Nic Nac’s, ASICS, Wyborowa, Jameson, Lajkonik i Ballantine’s.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj