Głównym celem akcji jest wzmocnienie wizerunku wódki „Pan Tadeusz” jako najlepszego wyboru na wesele.
Chodzi o mobilizację uczestników konkursu, których zadanie polega na stworzeniu i wysłaniu do „Pana Tadeusza” oryginalnego zaproszenia na wesele swoje lub kogoś bliskiego. W każdym z trzech dwutygodniowych etapów konkursu do wygrania jest ponad 100 personalizowanych butelek wódki. Są też przewidziane bony zakupowe na biżuterię i inne upominki.
Zobacz również
Konkurs odbywa się na stronie. Wspierany jest też dodatkową informacją w social media i kanałach sprzedaży, a także obecnością marki na targach ślubnych w całej Polsce.
Projekt jest częścią szerszej strategii komunikacyjnej realizowanej od jesieni 2017 roku pod hasłem „Baw się każdą okazją z Panem Tadeuszem”. Za wdrożenie i realizację kolejnych etapów projektu odpowiada agencja Brand Kolektyw, która na stałe współpracuje z marką. Agencja specjalizuje się w komunikacji w kanale digital i social media oraz realizacji projektów z obszaru komunikacji wewnętrznej i Employer Brandingu. Do Klientów agencji należą m.in. Absolut, Randstad Polska, Nic Nac’s, ASICS, Wyborowa, Jameson, Lajkonik i Ballantine’s.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]